Politica de confidențialitate

Inapoi in site

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ÎN CONTEXTUL UTILIZĂRII APLICAȚIEI ȘI/SAU WEBSITE-ULUI „BRINGO”

versiunea 4.0 din data de 30.10.2025

 

I. Informații generale

Ne angajăm și vă respectăm confidențialitatea datelor conform legilor si reglementărilor aplicabile în materia protecției datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul General privind Protecția Datelor (UE) 2016/679 („GDPR” sau „RGPD”) și Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.

Prezenta politică urmărește să vă ofere informații cu privire la datele cu caracter personal pe care le colectăm de la dvs. și/sau pe care ni le puneți la dispoziție și modul în care acestea vor fi prelucrate de noi în contextul utilizării a aplicației mobile Bringo (“Aplicația”) si/sau a website-ului www.bringo.ro (“Site-ul”). De asemenea, politică de confidențialitate vizează datele cu caracter personal ale Clienților Bringo și ale celorlalți Utilizatori ai Site-ului prin intermediul căreia datele cu caracter personal sunt colectate, incluzând Livratorii, astfel cum aceste persoane au fost definite în prezenta politică de confidențialitate.

Operatorul datelor dvs. cu caracter personal este Bringo Magazin S.R.L. (denumită în continuare „Bringo”), entitate juridică română, cu sediul în București, Sector 2, str. Mihai Eminescu, nr. 108-112, etaj 5, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J2016013752405, având cod fiscal RO36649034. În acest sens, Bringo urmărește în permanență și se asigură că prelucrarea datelor cu caracter personal respectă cu strictețe principiile și legislația privind protecția datelor cu caracter personal. 

II. Modificări la prezenta politică

Această politică de confidențialitate („Politica de Confidentialitate”) este actualizată periodic. De fiecare data când facem o modificare, vă vom informa în mod corespunzător și vom afișa informațiile actualizate pe pagina noastră de internet https://www.bringo.ro/ro și în aplicația mobilă Bringo. 

III. Definiții

„Programul Bringo” înseamnă un program de calculator (software), care include și interfața grafică a acestuia, asupra căruia Bringo deține toate drepturile de autor, respectiv programul de calculator conceput pentru a fi rulat pe un echipament informatic mobil, de tipul smartphone și/sau tableta, și/sau pe un computer și care este pus la dispoziția Utilizatorilor de către Bringo, inclusiv, în funcție de politicile de afaceri Bringo, prin intermediul paginii de internet www. bringo.ro („Bringo.ro” sau „Site-ul”) și Aplicației Bringo („Aplicația”). 

Client” înseamnă persoana fizică sau juridică care achiziționează unul sau mai multe Produse, prin lansarea unei comenzi ferme către Livrator, utilizând Site-ul sau Aplicația. 

Date cu caracter personal” sau „Date”  înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („Persoana Vizata”); o persoana identificabilă este o persoana care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale. 

Livrator” – înseamnă atât Livratorul Bringo, cât și Livratorul terț. 

Prelucrare(și derivatele sale, incluzând fără limitare ”a prelucra”) înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra Datelor cu caracter personal, incluzând fără limitare colectarea, înregistrarea, păstrarea, modificarea, utilizarea, dezvăluirea, accesul, transferul sau distrugerea acestora;

Utilizator” - orice persoană care accesează sau accesează platformele Bringo și care iși înregistreaza un cont, furnizând inclusiv Date cu caracter personal. 

Vizitator” – orice persoana care acceseaza platformele Bringo, fără să implice existenţa sau înregistrarea unui cont și totodată efectuarea unei/unor comenzi. Ceilalți termeni utilizați cu majusculă și care nu au fost definiți în cuprinsul prezenței Politici de confidențialitate, vor avea înțelesul atribuit potrivit definitiilor din Termeni și Condițiile Bringo – mai multe detalii http://bringo. ro /public/terms-and-conditions

IV. Categoriile de Date cu caracter personal prelucrate.

 Colectăm Date cu caracter personal despre dvs. direct de la dvs. atunci când interacționați cu noi, cum ar fi atunci când vă creați un cont, vă abonați la programul nostru de loialitate, accesați serviciile noastre, navigați pe Site-ul sau Aplicația noastră, sau răspundeți la sondajele noastre.

IV. 1. Bringo va prelucra următoarele Date cu caracter personal ale Clienților:

     (i)          Date de identificare: nume și prenume;

    (ii)          Date de contact: telefon, adresa de domiciliu/reședința, adresa de livrare, adresa de e-mail; 

  (iii)          Date de cont: ID client, istoricul de cumpărături, magazin vizitat, frecvența de cumpărături, date de geolocalizare (furnizate de echipamentul IT pe care este instalată / rulează Bringo, dacă funcția de geolocalizare este activată pe respectivul Echipament Informatic), metoda de plată aleasă, orice alte date pe care Clientul le furnizează în mod direct prin Bringo și/sau prin intermediul Livratorului, cu ocazia livrării Produselor comandate sau prin utilizarea serviciului (e. g. cum ar fi Conținutul Furnizat de Utilizatori - conținut și informații în format foto / video, media, text (inclusiv sub forma comentariilor și opiniilor despre servicii, solicitărilor unor cereri de asistență, comunicărilor cu Livratorii), transmise, încărcate, publicate sau puse la dispoziția Bringo de către Utilizatori, prin intermediul serviciilor - astfel cum este acesta definit în Termeni și Condiții, produse vizualizate, preferinţele dvs. de consum pe baza analizelor efectuate de noi în cazul utilizării sau prelucrării acestor date despre dvs.    

  (iv)          Date privind dispozitivul şi interacțiunea cu Site-ul și/sau Aplicația: date de utilizare, date de diagnostic, date de marketing, timpul petrecut în diferite secțiuni ale Aplicației, sau orice alte informații referitoare la modul în care interacționați cu Aplicația. Totodată, pot fi prelucrate următoarele categorii de date: identificatori numerici unici, tipul sistemului de operare folosit, versiunea utilizată, timpul petrecut în diferite secțiuni ale Aplicației/Site-ului; Date de acces la diferite funcții și senzori ale / ai terminalului dvs. mobil (inclusiv date de geolocalizare a dispozitivului mobil utilizat);

    (v)          Date privind sănătatea: certificatul de încadrare în grad de handicap;

  (vi)          Date prelucrate în calitate de participant la programul de loialitate: ID client, data nașterii, punctele acumulate/folosite, asociate contului Clientului participant. Istoric de cumpărături: magazinul vizitat, tipul produselor achiziționate, cantitatea şi valoarea fiecărui produs și valoarea tuturor achizițiilor per sesiune de cumpărături, reducerile utilizate şi promoțiile accesate, precum și modalitatea de plată; Totodată, pot fi avute în vedere date privind interacțiunea cu beneficiile acordate, beneficii precum: livrare gratuita, acordare voucher valoric de zi de naștere, eliminarea taxei de colectare SGR, posibilitatea de a recicla mai mult, reduceri la serviciile partenerilor externi și/sau produs cadou sau cu privire la statusul contului Clientului participant (activ/inactiv); informații privind modul de utilizare a beneficiilor oferite în cadrul Programului de loialitate (e.g. participarea la promoții / furnizarea unor beneficii, accesarea voucherelor etc.);

Nota*: Datele cu caracter personal privind sănătatea (i.e., certificatul de încadrare în grad de handicap) sunt prelucrate de Bringo doar în scopul acordării transportului gratuit, și doar ulterior transmiterii de către dvs. a consimțământul dvs. explicit cu privire la prelucrarea Datelor cu caracter personal privind sănătatea, precum și a unei copii a certificatului de încadrare în grad de handicap împreuna cu numărul de telefon folosit pentru comenzi în aplicația Bringo la adresa de email contact@bringo.ro .

Nota**: Netransmiterea consimțământului dvs. cu privire la prelucrarea Datelor cu caracter personal privind sănătatea și a copiei certificatului de încadrare în grad de handicap nu va afecta desfășurarea relației contractuale dintre dvs. și Bringo, ci doar posibilitatea dvs. de a beneficia de transport gratuit pentru comenzile efectuate.

Nota***: Persoanele a căror Date cu caracter personal privind sănătatea vor fi prelucrate de către Bringo în vederea acordării transportului gratuit trebuie să aibă vârsta de peste 18 ani, să fie cetățeni români sau cetățeni străini, rezidenți în România sau cu domiciliul sau reședința, chiar și temporară în România, și să dețină un certificat valabil de încadrare în grad de handicap, respectiv să fie tutori ai unei persoane cetățean român sau cetățean străin, rezidență în România sau cu domiciliul sau reședința, chiar și temporară în România și care deține un certificat valabil de încadrare în grad de handicap.

Nota****: În cazul în care în urma transmiterii de către dvs. a certificatului de încadrare în grad de handicap, Bringo constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate la Nota*** de mai sus, Bringo se va afla în imposibilitatea acordării către dvs. a transportului gratuit și veți primi o notificare în acest sens, iar copia certificatului dvs. de încadrare în grad de handicap va fi ștearsă și Datele dvs. cu caracter personal privind sănătatea nu vor mai fi prelucrate de Bringo.

 (vii)          dacă înregistrarea contului de Utilizator în Bringo se face prin intermediul contului de Facebook sau Google, Bringo va prelucra următoarele date publice de profil făcute publice de aplicațiile prin intermediul cărora logați: nume utilizator, adresa de e-mail;

(viii)          Bringo poate, de asemenea, prelucra date referitoare la modul în care este utilizat Bringo, cum ar fi comportamentul/preferințe/obișnuințe în cadrul Bringo, comenzi anterioare efectuate prin Bringo. 

IV. 2. Bringo va prelucra următoarele Date cu caracter personal aparţinând Utilizatorilor:

(i) nume și prenume, telefon, adresa de e-mail;

(ii) dacă înregistrarea contului de Utilizator in Bringo se face prin intermediul contului de Facebook sau Google, Bringo va prelucra următoarele date publice de profil afișate de aplicațiile respective: nume utilizator, adresa de e-mail;

(iii) Bringo poate, de asemenea, prelucra date referitoare la modul în care este utilizat Bringo cum ar fi comportamentul/preferințe/obișnuințe în cadrul Bringo, comenzi anterioare efectuate prin Bringo. 

IV. 3. Interacţiunea platformelor Bringo cu Datele cu caracter personal ale Vizitatorilor

Dacă sunteți Vizitator al Site-ului, Bringo va prelucra Datele dvs. cu caracter personal pe care le furnizați în mod direct în contextul interacţiunii cu acesta, cum ar fi datele de contact pe care le furnizați în cazul în care doriţi să intraţi în contact direct cu noi.

Dacă sunteți Vizitator al Aplicaţiei, Bringo nu va stoca şi implicit nu vom prelucra Date cu caracter personal în contextul navigării prin Aplicaţie.

V. Scopurile Prelucrării

V. 1. Datele cu caracter personal aparţinând Utilizatorilor și/sau Clienților Bringo, furnizate de dvs. cu ocazia creării contului de utilizator sau în alt mod prin utilizarea Bringo, pot fi prelucrate de Bringo direct și/sau prin intermediul împuterniciților, în următoarele scopuri, având următoarele temeiuri:

(i)          Scop: pentru desfășurarea relației contractuale dintre Utilizator/Client și Bringo, cum ar fi dar fără a se limita la, preluarea, validarea, expedierea și facturarea comenzii Clientului plasate pe Site şi/sau în Aplicație, inclusiv plata online, informarea Clientului asupra stării comenzii și livrarea către Client a Produselor comandate, inclusiv în sistem Click & Collect, informarea Clientului asupra eventualelor opțiuni de comanda a Produselor în zona în care se afla, organizarea returului de produse comandate;

Temei: Prelucrarea datelor dvs. in acest scop are la bază contractul încheiat între dvs. si Bringo, conform Termenilor si Conditiilor. Furnizarea Datelor dvs. cu caracter personal este necesară. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea derulării raporturilor contractuale dintre dvs. și Bringo.

(ii)          Scop: pentru îndeplinirea obligațiilor legale care incumba Bringo in contextul serviciilor prestate prin intermediul Site-ului sau Aplicației, inclusiv a obligațiilor în materie financiar-contabilă, fiscală, precum și în materie de arhivare.

 Temei: Prelucrarea datelor dvs. pentru acest scop este necesară in baza unor obligații legale. Furnizarea datelor dvs. în acest scop este necesară. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea Bringo de a respecta obligațiile legale care ii revin și deci, imposibilitatea de a vă oferi serviciile disponibile în Site și/sau în Aplicație.

(iii)             Scop: pentru a veni în întâmpinarea dvs., putem prelucra datele furnizate (datele privind numele și prenumele, adresa de e-mail, telefon, precum și orice alte date furnizate de către dvs.) cu scopul de a răspunde la întrebările, solicitările sau reclamațiile dvs. în funcție de canalul de comunicare prin care ne contactați.

 
În situația în care transmiteți către Bringo o plângere, o cerere sau o sesizare, veți putea fi contactat, inclusiv telefonic, de către Bringo sau de către Livratori sau alți parteneri contractuali ai Bringo, în numele Bringo, în vederea soluționării plângerii/cererii și în vederea îmbunătățirii serviciilor oferite de către Bringo.

 

Temei: Bringo prelucrează date personale în scopul primirii și gestionarii sesizărilor sau solicitărilor înregistrate, în baza interesului legitim de a asigura un serviciu eficient de Relații clienți.

 

(iv)          Scop: pentru documentarea modului în care au fost gestionate sesizările, solicitările sau reclamațiile înregistrate și pentru îmbunătățirea serviciilor, respectiv pentru realizarea de analize, inclusiv statistice, Bringo prelucrează Datele dvs. cu caracter personal (ex: se realizează analize cu privire la numărul sesizărilor primite într-un anumit interval de timp, obiectul sesizărilor și rapiditatea soluționării lor).

 

Temei: Prelucrarea datelor în aceste scopuri se realizează pe baza intereselor legitime ale Bringo de a lua măsurile necesare pentru protejarea drepturilor lor si de a putea anticipa nevoile clienților și ajusta procesul de soluționare a reclamațiilor/plângerilor/cererilor dvs., astfel încât acesta să fie cât mai eficient.

 

    (v)        Scop: comunicării unor mesaje și materiale de natură comercială, newslettere şi/sau alerte din partea Bringo, constând în informații cu privire la serviciile oferite sau la beneficiile acordate, invitații de a participa la campanii, concursuri și loterii, studii, chestionare, sondaje de opinie, vouchere și/sau tichete cadou oferite în zile onomastice transmise prin poşta electronică (e-mail, sms, MMS), notificări push*, conturile Facebook sau Google utilizate la înregistrarea contului dvs. în cadrul Site-ului sau Aplicației şi/sau apel telefonic, respectiv website-urile Bringo, în scopuri de marketing, respectiv: în vederea promovării serviciilor și produselor Bringo, precum și ale societăților din grupul Carrefour, ale unor parteneri și/sau ale altor terți și pentru îmbunătățirea experienței oferite cu ocazia navigarii prin intermediul Site-ului / Aplicației.

 

Pentru activităţile de marketing direct, Date cu caracter personal privind numele si prenumele, adresa de e-mail, telefon, adresa poștala pot fi prelucrate si utilizate în susţinerea acestor activităţi, de marketing, reclamă, publicitate.

 

*Notă valabilă în Aplicație: O notificare de tip push reprezinta un mesaj ce apare pe un dispozitiv mobil, care poate fi transmis in orice moment, fără a fi necesar ca utilizatorii să se afle în aplicație sau să utilizeze dispozitivele lor pentru a primi astfel de mesaje.


Temei: Prelucrarea datelor dvs. pentru acest scop are la bază consimțământul dvs., dacă alegeți să-l furnizați.

  (vi)          Scop: în scopul crearii de profiluri şi efectuării diverselor analize și statistici avansate în scopuri de marketing (analize incluzand analiza unor seturi de date complexe, crearea de profiluri digitale complexe și personalizarea acestora, segmentari complexe, în baza unor multiple seturi de date) prin intermediul aplicației noastre de management al datelor clienților raportat la datele pe care le colectăm în contextul interacțiunii cu dvs., inclusiv prin intermediul Site-ului și Aplicației.
Mai specific, vom genera analize în vederea creării de profiluri personalizate și segmentări în funcție de nevoile noastre de marketing pentru: a ne îmbunătăți serviciile, personaliza comunicările transmise către dvs. și îmbunătăți rata de succes a campaniilor de marketing efectuate, a adapta campaniile de marketing, a determina strategia în relația cu Clienții din punct de vedere al promovîrii produselor și serviciilor, și, în general, pentru a cunoaște mai bine profilul Clienților noștri.


Aceste analize vor avea în vedere următoarele tipuri de date: datele dvs. de cont, date demografice, dispozitivul de pe care ne vizitați, paginile vizitate, reclame vizualizate,
date privind comportamentul dvs., date privind tranzacțiile dvs., date privind interacțiunile dvs. online cu Site-ul și/sau Aplicația, date privind produsele și serviciile Bringo achiziționate ori care prezintă interes pentru dvs., orice alte date generate de noi din interacțiunea cu dvs. ori furnizate de dvs..
În scopul de mai sus, Bringo poate combina datele obținute direct de la dvs. cu datele similare obținute din alte surse, inclusiv date colectate prin intermediul cookies, prin intermediul platformelor social-media, respectiv date de la societățile din cadrul grupului Carrefour România, ale partenerilor săi și / sau de la terți.


Pentru comunicările transmise prin platforme social media pe care aveți un cont de utilizator, putem folosi instrumentele digitale puse la dispoziție de Facebook, Snapchat, Pinterest, Microsoft și Google (în special Facebook Business Manager si Facebook Conversion Api, respectiv Google Customer Match, Snapchat, Pinterest si Microsoft). În acest caz, datele dvs. (număr de telefon, adresa de e-mail, date demografice, interesele dvs., dispozitivul de pe care ne vizitaţi, paginile vizitate, cumpărături efectuate, reclame vizualizate, cum ne utilizați serviciile) pot fi transmise către platformele de social media, dupa caz. Puteți afla mai multe detalii cu privire la modul în care datele dvs. vor fi prelucrate în acest context accesând: pentru Facebook - Politica de Confidențialitate disponibilă aici; pentru Google - Politica de Confidențialitate disponibilă aici; pentru Snapchat - Politica de Confidențialitate disponibilă aici; pentru Pinterest - Politica de Confidențialitate disponibilă aici, respectiv pentru Microsoft - Politica de Confidențialitate disponibilă aici, pentru Tik Tok - Politica de Confidențialitate disponibilă aici, pentru Instagram - Politica de Confidențialitate disponibilă aici .

Pentru generarea unor analize și statistici, respectiv profiluri și segmentări, pot fi avute in vedere aplicatiidedicate de management a datelor, în scopuri de marketing. De asemenea, Datele prelucrate pot face obiectul unor transferuri de datete catre entitati partenere, cu respectarea aplicabile, în vigoare, context în care ar putea fi accesate și de către entități din SUA.


Temei: Prelucrarea datelor dvs. pentru acest scop are la bază consimțământul dvs., dacă alegeți să-l furnizați.

 (vii)          Scop: în scopul efectuării diverselor analize, raportări interne privind modul de funcționare a Site-ului și/sau al Aplicației, îmbunătățirea profilului de utilizator raportat la datele dvs. demografice și preferințe de consum, pentru scopuri de marketing, în principal, în vederea îmbunătățirii experienței oferite pe Site și în Aplicație și personalizarea comunicării cu dvs..

În scopul de mai sus, Bringo poate combina datele obținute direct de la dvs. cu date obținute din alte surse, inclusiv date de la societăţi din cadrul grupului Carrefour România, entităţi partere și/sauterți.

Temei: Prelucrarea datelor dvs. pentru acest scop are la bază consimțământul dvs., dacă alegeți să-l furnizați.

   (ix)          Scop: în scop de marketing - scopul comunicării unor materiale comerciale, newslettere si/sau alerte din partea terților, constând în informații cu privire serviciile oferite sau beneficiile acordate, invitații de a participa la campanii, concursuri și loterii, studii, chestionare, sondaje de opinie, vouchere și/sau tichete cadou oferite în zile onomastice, transmise către dvs. prin canalele de comunicare relevante prin referire la datele de contact pe care le-ați furnizat către Bringo (cum ar fi e-mail, telefon – apel telefonic, SMS, MMS, cont/conturi social media), precum și prin notificari push*, website-urile societăților din cadrul grupului Carrefour România, ale partenerilor săi sau website-urile terților.

 

Temei: Prelucrarea datelor dvs. pentru acest scop are la baza consimtamantul dvs. , dacă alegeți să-l furnizați.

 

*Notă valabilă în Aplicație: O notificare de tip push reprezinta un mesaj ce apare pe un dispozitiv mobil, care poate fi transmis in orice moment, fără a fi necesar ca utilizatorii să se afle în aplicație sau să utilizeze dispozitivele lor pentru a primi astfel de mesaje.

 

    (x)          Scop: în scopul creării de profiluri de către terți și efectuării de către aceștia, a diverselor analize si statistici avansate în scopuri de marketing (analize incluzand analiza unor seturi de date complexe, crearea de profiluri digitale complexe si personalizarea acestora, segmentari complexe, în baza unor multiple seturi de date) prin intermediul aplicației dedicate de management al datelor clienților, prin transmiterea de către Bringo către aceștia a datelor pe care Bringo le colectează în contextul interacțiunii cu dvs., inclusiv cele colectate prin intermediul Site-ului și Aplicației Bringo.

Terţii vor putea, dacă vă exprimați acordul în acest sens, să desfășoare aceleași activități ca Bringo, așa cum sunt acestea descrise mai sus la punctul (vi) de mai sus. De asemenea, terții pot combina datele colectate direct de la dvs., cu date colectate din alte surse, inclusiv date de la Bringo.

De asemenea, societatea care gestionează baza de date pentru management Clienți în scopuri de marketing, poate folosi datele dvs. în format agregat și pentru statistici cu privire la Clienți si succesul campaniilor de marketing în ceea ce privește datele legate de tranzacțiile dvs..

 

Temei: Prelucrarea datelor dvs. pentru acest scop are la baza consimțământul dvs., dacă alegeți să-l furnizați.

 

 

   (xi)          Scop: Pentru a participa la programul nostru de loialitate („Programul de loialitate”) și utiliza serviciile oferite în cadrul Programului de loialitate. În acest sens, vom prelucra Datele dvs. cu caracter personal in scopul:

a. Înrolării în Programul de loialitate și accesării conturilor aferente Clienților participanți. Temei: (i) încheierea și executarea contractului, pentru orice operațiuni de prelucrare ca au o legătură strânsă cu Termenii și Condițiile Programului de loialitate și ale căror limite nu sunt stabilite expres prin prevederile legale; (ii) interesele noastre legitime de a dovedi executarea obligațiilor noastre contractuale, ori după caz, neexecutarea obligațiilor dvs. contractuale ori imputarea neexecutării contractului.

 

b. Oferirii de recomandări, în acord cu profilul și ariile dvs. de interes. De aceea, cu acordul dvs. ținem evidența Istoricului dvs. de cumpărături și a profilului demografic pentru a face predicții despre interesele și comportamentul dvs. de consum rezultate din acestea. Temei: consimțământul dvs. pentru analiza și personalizarea serviciilor. Dacă alegeți să vă retrageți consimțământul pentru acest tip de prelucrare, Bringo nu va mai putea personaliza serviciile oferite Clientului participant, iar accesul Clientului participant la serviciile disponibile în Programul de loialitate poate fi restricționat.

 

c) Îmbunătățirea calității serviciilor noastre. Derulăm studii, sondaje, activități de cercetare a pieței, precum și analize interne cu privire la modul în care utilizați serviciile noastre, inclusiv privind gradul dvs. de satisfacție. Ne vom asigura că utilizăm Date cu caracter personal numai dacă o atare utilizare este necesară pentru îndeplinirea obiectivului propus. Ca regulă, datele agregate vor fi anonimizate, respectiv nu vor conține informații specifice identificabile despre o anumită persoană. Participarea dvs. la studiile sondajele noastre este voluntară. Dacă nu doriți să participați la sondajele sau studiile noastre sau, după caz, să ne furnizați anumite informații pentru acest scop, este posibil să nu implementăm sau să ținem cont de anumite sugestii ale dvs. sau alte aspecte de interes pentru dvs.. Refuzul dvs. de a participa la astfel de studii sau sondaje, și implicit lipsa unor informații demografice, pot influența beneficiile oferite în cadrul Programului de loialitate. Temei: interesele noastre legitime de a cunoaște opinia și preferințele Clienților noștri cu privire la produsele / serviciile noastre, precum și de a ne optimiza activitatea și a identifica noi oportunități de dezvoltare și promovare a produselor noastre, inclusiv a Programului de loialitate și serviciilor din cadrul Programului de loialitate.

 

d) Organizării diverselor concursuri,campanii, loterii sau tombole, în cadrul Programului de loialitate. Temei: (i) consimțământul dvs. pentru a vă înscrie și participa la campaniile noastre; (ii) interesul legitim pentru a asigura condițiile necesare desfășurării și organizării campaniilor / concursuri la care participați, soluționarea oricăror plângeri în legătură cu organizarea și desfășurarea campaniilor și acordarea premiilor, punerea în aplicare a prevederilor regulamentelor campaniilor, inclusiv investigarea eventualelor încălcări ale prevederilor acestora; și (iii) îndeplinirea obligațiilor legale aplicabile Bringo în calitate de organizator al concursurilor. În funcție de specificul campaniilor sau concursurilor organizate în cadrul Programului de loialitate, Clientul participant poate fi invitat să furnizeze și alte Date cu caracter personal, pot fi aplicabile și alte scopuri pentru prelucrarea Datelor cu caracter personal. Detaliile privind condițiile de prelucrare a Datelor cu caracter personal aplicabile pentru fiecare campanie, loterie, tombolă sau concurs relevant sunt incluse în regulamentele / termenii și condițiile de organizare și desfășurare aplicabile.

 (xii)           Scop: participării la sondajele sau studiile noastre de piață, la anchetele privind gradul de satisfacție sau când ne furnizați feedback cu privire la produsele și serviciile noastre.

 

În situatia în care un Client sau Utilizator lasa un review negativ cu privire la serviciile Bringo, acesta poate fi contactat, inclusiv telefonic, de catre Bringo, Livratori, parteneri contractuali ai Bringo si terti în vederea soluţionarii plângerii/cererii si în vedere îmbunătaţirii serviciilor oferite prin intermediul Bringo. Temei: Prelucrarea Datelor dvs. pentru scopul de mai sus se va realiza in baza consimțământul dvs., daca alegeti sa ni-l furnizati. Participarea dvs. la astfel de sondaje sau studii de piață este voluntară. În consecință, este alegerea dvs. dacă ne furnizați sau nu datele prin completarea formularelor de participare de pe Site si/sau Aplicatie sau alte formulare similare furnizate în cadrul respectivelor sondaje sau studii.

 

Vă puteți exprima consimțământul pentru prelucrarea datelor în scopurile descrise mai sus, care au ca temei legal consimțământul dvs., prin bifarea casutei corespunzatoare de la momentul creării contului, sau ulterior creării contului, la secțiunea Informațiile contului meu. Atunci când v-ați dat acordul pentru astfel de prelucrări, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul sau de a vă opune, în orice moment. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrărilor desfășurate de Bringo anterior retragerii acordului. Pentru dezabonarea de la primirea unor astfel de comunicări comerciale puteți folosi opțiunea de la finalul fiecărui e-mail conținând comunicări comerciale. În plus, puteți să vă dezabonați/retrageți consimțământul şi prin accesarea secțiunii Informații personale din Site sau Aplicație. Furnizarea datelor dvs. în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării consimțământului pentru prelucrarea datelor dvs. în acest scop nu vă va afecta în niciun fel relația cu noi. De asemenea, dezabonarea se poate realiza si prin accesarea link-urilor indicate, în acest sens, în textul mesajelor comerciale primite pe SMS, respectiv prin optiunile disponibile în contul dvs.. 

(xiii)          Scop: pentru emiterea unui voucher de transport gratuit personalizat, cu perioada de valabilitate egala cu valabilitatea certificatului de încadrare în grad de handicap.

Temei: Prelucrarea datelor dvs. pentru acest scop are la bază consimțământul dvs., dacă alegeți să-l furnizați.

Atunci când v-ați exprimat consimțământul cu privire la aceasta prelucrare, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul sau de a vă opune, în orice moment. Retragerea consimtamantului nu vă afecta legalitatea prelucrărilor desfășurate de Bringo anterior retragerii acordului.

 

VI. Durata prelucrării Datelor cu caracter personal

VI. 1. Ca principiu, Bringo va prelucra Datele cu caracter personal pe întreaga durată a raporturilor contractuale, iar ulterior datele personale vor fi stocate pentru perioadele aplicabile diverselor tipuri de Date cu caracter personal, stabilite în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, conform politicii Bringo de stocare şi arhivare a datelor și documentelor, respectiv pe durata necesară îndeplinirii obligațiilor legale care incumbă Bringo (de exemplu, în cazul documentelor justificative financiar-contabile pentru care termenul de păstrare prevăzut de lege este de 5 ani calculați de la data de 1 iulie a anului următor celui încheierii exercițiului financiar în care au fost întocmite). 

Dacă prelucrarea are loc în temeiul consimțământului dvs., în cazul în care vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea datelor şi nu mai există alte temeiuri juridice pentru prelucrare (de exemplu, existența unei obligații legale, existența unei relații contractuale, interesul legitim al Bringo) sau vă opuneți prelucrării şi nu există motive legitime şi imperioase pentru prelucrare care să prevaleze, Bringo va înceta prelucrarea Datelor dvs. cu caracter personal. 

În cazul în care sunteți Client al Bringo ce deține calitatea de Client participant în cadrul Programul de loialitate, Datele dvs. cu caracter personal vor fi păstrate pe toata perioada în care aveți calitatea de membru al Programului de loialitate. Termenele de retenție sunt astfel determinate încât să servească scopurilor pentru care sunt prelucrate, fiind revizuite în mod periodic pentru a răspunde standardelor ce țin de limitarea stocării datelor.

În cazul în care sunteți persoană de contact a Partenerilor sau potențialilor Parteneri ai Bringo, Datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate pe durata necesară pentru încheierea / executarea contractului și ulterior potrivit politicilor interne și obligațiilor legale, inclusiv cele privind arhivarea.

În ceea ce privesc prelucrarea datelor referitoare la sesizările, solicitările sau reclamaţiile dvs., evidențele reclamațiilor și ale altor date privind Relația cu clienții sunt stocate pe perioada termenului legal de prescripție de 3 ani (începând cu data ultimului răspuns la respectiva reclamație), cu excepția cazului în care se aplică o perioadă mai lungă din motive întemeiate sau dacă aceasta este reglementată printr-o prevedere legală specific ce impune o astfel de obligatie Bringo;

Ulterior finalizării perioadei de stocare conform prevederilor de mai sus, Bringo poate să dispună anonimizarea acestor date, lipsindu-le astfel de caracterul personal şi să continue prelucrarea datelor anonime pentru scopuri statistice. 

VI. 2. În situația în care Utilizatorul/Clientul, dupa caz, doreşte închiderea/ştergerea contului, acesta nu va fi şters in mod automat şi nici nu are ca efect automat ştergerea Datelor sale cu caracter personal din cont prin apăsarea butonului “Stergere cont”. Pentru a preveni situațiile în care Utilizatorul/Clientul ar apăsa din greşeală butonul de ştergere cont, Bringo va afişa Utilizatorului/Clientului un mesaj de tip pop-up prin care i se va cere acestuia din urmă să confirme că doreşte ştergerea contului. 

În cazul în care Utilizatorul/Clientul confirmă că dorește ştergerea contului, Bringo va considera că, în mod rezonabil, o atare cerere presupune implicit (i) ştergerea datelor şi (ii) retragerea consimțământului Utilizatorului/Clientului pentru prelucrarea datelor în scop de marketing direct. 

În termen de cel mult o luna de la data înregistrării cererii, Bringo va comunica Utilizatorului/Clientului modalitatea de soluționare a cererii, cu excepția cazurilor in care termenul legal de răspuns este prelungit potrivit legii. 

Atunci când un Client solicită închiderea/ștergerea contului, însă pe acel cont exista cel puțin o comanda activă, cererea de ştergere a contului va fi înregistrată în momentul efectuării acesteia, dar va putea fi încheiată numai după livrarea Produselor şi finalizarea ultimei comenzi active. De asemenea, anumite categorii de Date cu caracter personal ar putea fi prelucrate în continuare de către Bringo având în vedere obligațiile legale aplicabile, respectiv interesele noastre legitime (cum ar fi, apărarea drepturilor sau intereselor, gestionarea eventualelor cereri). 

VII. Persoanele care pot avea acces la Datele cu caracter personal

Datele cu caracter personal sunt, în principal, prelucrate de Bringo, prin angajații sau colaboratorii săi autorizați să prelucreze date personale. 

Datele cu caracter personal pot fi, de asemenea, divulgate următoarelor categorii de persoane:

(i) Livratorilor, în ceea ce privește datele Clienților pentru a le permite să furnizeze serviciile de livrare către Clienți și, în anumite situații, pentru a putea verifica, răspunde şi soluționa plângerile Clienților, după caz;

(ii) Împuterniciților Bringo, precum furnizori de servicii software/hardware şi asistență IT, furnizori de servicii de instalare şi suport a echipamentelor/rețelelor, furnizori de servicii de arhivare, furnizori de servicii suport pentru servere, furnizori de servicii de call center) care pot prelucra datele în numele şi pe seama Bringo pentru oricare dintre scopurile menționate în prezenta politică. Încheiem contracte scrise cu persoanele împuternicite de Bringo prin care acestea se angajează (i) să prelucreze Datele dvs. cu caracter personal doar pe baza instrucțiunilor Bringo, respectiv (ii) să păstreze în siguranță Datele dvs. cu caracter personal;

(iii) Angajații partenerilor (“Pickeri”) vor avea acces strict la numărul de telefon, numărul de comanda şi soluționa plângerile Clienților, dupa caz;şi strada pentru a le permite să furnizeze serviciile de colectare a produselor comandate în mod optimizat în vederea livrării acestora către Clienții şi, în anumite situații, pentru a putea verifica, răspunde

 (iv) Autorităților publice şi organe judiciare, ca răspuns la o solicitare de informații făcută cu respectarea prevederilor legale sau în orice caz pentru ca Bringo să aducă la îndeplinire o obligație legală a acesteia;

(v) Unor terțe părți, în legătură cu sau pe durata negocierilor care vizează o fuziune, o vânzare a activelor Bringo, consolidarea sau restructurarea, finanțarea sau achiziționarea Bringo sau a unei porțiuni din aceasta de către alte entități;

(vi) Furnizorii de servicii de plată implicați în procesarea şi/sau efectuarea plăților aferente achizițiilor dvs. privind produsele și/sau serviciile noastre sau, dupa caz, produsele si/sau serviciile unor terți realizate prin intermediul Site-ului si/sau Aplicației;

(vii) Prestatori de servicii financiare – spre exemplu, pentru finanțarea achiziției produselor şi serviciilor noastre;

(viii) Consultanții terți (de ex. avocați externi, auditori, experți), în cazurile in care îi implicăm în litigii sau dispute relevante pentru noi ori alte activități care necesită experiența profesională a acestora;

(ix) Partenerilor Bringo sau altor terți cu care Bringo intra în raporturi contractuale în diferite scopuri precum: în cazul unor campanii promoționale organizate de către Bringo împreuna cu respectivii parteneri contractuali sau afiliați ai acestuia, mentinerea, pentru personalizarea şi îmbunătățirea Bringo şi a serviciilor derulate prin intermediul ei, pentru efectuarea analizei datelor, testarea şi cercetarea, monitorizarea tendințelor de utilizare şi activitate, dezvoltarea caracteristicilor de siguranță şi autentificarea Utilizatorilor;

(x) Publicului larg, în cazul conținutului furnizat de Utilizatori, astfel cum aceasta noțiune este definită în prezentă și detaliată în Secțiunea XII din Termenii și Condițiile Bringo. 

În ceea ce priveşte prelucrarea datelor dvs. în scopuri de marketing, în funcție de activitățile pentru care ați furnizat consimțământul dvs., Bringo poate dezvălui Datele dvs. cu caracter personal către următoarele categorii de destinatari:

 

a)      agenții de marketing şi social media;

b)     platforme de social media prin intermediul cărora desfăşurăm campanii de marketing – Facebook, Google;

c)      societăți terțe;

d)     furnizorul platformei de management clienți în scopuri de marketing;

e)     curieri/societăți de livrare;

f)       furnizori de servicii cloud, IT si furnizori de platforme/sisteme utilizate in scopuri de marketing implicate în furnizarea serviciilor aferente cookie-urilor şi tehnologiilor similare.

g)      societăți din cadrul grupului Carrefour România.

Cu privire la prelucrarea Datelor cu caracter personal in relaţia cu alte societăți din cadrul grupului Carrefour România, unele fluxuri de prelucrare a datelor cu caracter personal se pot desfășura și de către celelalte societăți din cadrul grupului Carrefour România, în acest sens, vă precizăm ca Societățile Grupului Carrefour sunt următoarele: Carrefour România S.A - cu sediul social în Str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court, Clădirea B, etaj 4-7, 020334, sector 2, București, România; România Hypermarche S.A – cu sediul social în str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court Bucharest, Clădirea B, etaj 7, Biroul L, Sector 2, București, România; Supeco Investment S.R.L, cu sediul în București, Sector 2, strada Gara Herăstrău Nr. 4c, Green Court Bucharest, Clădirea B, et. 6, Biroul H în calitate de operatori.

Partenerii, Livratorii terți sau societățile terte pot prelucra datele dvs. şi în nume propriu, în calitate de operatori de date în măsura în care aceștia vor fi contactați în mod direct de către dvs. cu privire la produsele/serviciile acestora, Bringo neavând niciun control asupra modului în care vă sunt prelucrate datele de către aceşti parteneri/Livratori terți/societăți terțe. Aşadar, pentru activitățile de prelucrare a Datelor dvs. cu caracter personal realizate de terți şi cu care intrați în raporturi prin intermediul Bringo, vă rugăm să consultați şi să aveți în vedere politicile de confidențialitate şi celelalte politici de interes, oferite de aceştia. 

VII. Transferul Datelor cu caracter personal

Ca regulă generală, Datele dvs. cu caracter personal sunt stocate și prelucrate pe teritoriul Uniunii Europene și a Spațiului Economic European (SEE). 

În situația în care se impune un astfel de transfer de date prin raportare la scopurile avute în vedere şi descrise anterior, prin raportare la temeiul juridic aplicabil şi în raport de legislația aplicabilă, în vigoare , regimului de prelucrare și protecție a Datelor cu caracter personal, Datele dvs. cu caracter personal vor fi transferate în afara Uniunii Europene sau SEE, transferul va fi efectuat (a) în temeiul unei decizii a Comisiei Europene prin care aceasta decide că țara terță în cauză asigură un nivel de protecție adecvat, (b) în baza regulilor corporatiste obligatorii sau (c) în baza clauzelor contractuale standard adoptate de Comisia Europeană. Suplimentar, în situația în care identificăm că una dintre aceste măsuri nu este suficientă în a asigura un nivel de protecție adecvat, de la caz la caz, vom adopta măsuri de securitate tehnice și/sau organizatorice suplimentare în conformitate cu recomandările Comisiei Europene

VIII. Furnizarea Datelor cu caracter personal

Furnizarea Datelor cu caracter personal poate fi o obligație contractuală sau o obligație necesară pentru încheierea unui contract, și este necesară pentru a putea beneficia de produsele și serviciile puse la dispoziție de către Bringo prin intermediul Site-ului și/sau Aplicației. Refuzul furnizării Datelor cu caracter personal poate avea drept consecință imposibilitatea beneficierii de produsele și serviciile puse la dispoziția dvs. prin intermediul Bringo sau de către Bringo, respectiv imposibilitatea derulării raporturilor contractuale cu Bringo, iar Livratorii nu vor putea utiliza Bringo în vederea furnizării serviciilor de livrare și angajații partenerilor nu vor putea colecta în mod corect și complet produsele comandate în vederea livrării acestora. Pentru activitățile de marketing direct, furnizarea datelor dvs. este voluntară. 

Desi Bringo cere acordul, în anumite cazuri, pentru prelucrarea anumitor Date cu caracter personal, este posibil ca acest acord sa nu fie întotdeauna necesar conform legii. Astfel, Bringo poate utiliza, de exemplu, alte temeiuri legale pentru prelucrarea datelor, cum ar fi executarea contractului încheiat cu Utilizatorul, respectarea obligațiilor legale ce îi revin Bringo, sau interesul legitim în ceea ce privește prelucrarea datelor pentru efectuarea de analize, raportări privind modul de funcționare a serviciilor, realizarea de profiluri de preferințe de consum, în principal, în vederea îmbunătățirii serviciilor oferite de Bringo. 

IX. Prelucrarea Datelor cu caracter personal ale Livratorilor terți

Dacă sunteți Livrator terț (persoana fizica sau asimilata acestora) veți găsi in aceasta secțiune informații privind modalitatea în care vă prelucrăm datele în contextul utilizării aplicației Bringo. 

IX. 1. Categorii de date: Bringo va prelucra următoarele Date cu caracter personal ale Livratorilor terți în contextul utilizarii Bringo: nume si prenume, telefon, adresa e-mail, imagine, mijlocul de transport utilizat, date de geolocalizare, precum și orice alte date furnizate de acesta prin intermediul Bringo, cum ar fi Conținutul Furnizat de Utilizatori (astfel cum este definit în Termene și Condiții). 

IX. 2. Scopul si temeiul prelucrării: Datele cu caracter personal ale Lucratorilor terți sunt prelucrate în scopul derulării raporturilor contractuale cu Bringo, inclusiv în scopul executării comenzilor plasate de Client în cadrul Bringo, în temeiul relației contractuale, stabilită inclusiv prin acceptarea Termenelor și Condițiilor de utilizare a Bringo. De asemenea, datele potențialilor Livratori terţi care solicită să devină Livratori prin intermediul formularului de contact disponibil pe Site sunt prelucrate pentru a face demersuri necesare și prealabile incheierii unui contract. 

IX. 3. Destinatarii datelor: Anumite Date cu caracter personal vor fi dezvăluite către Clienți in vederea derularii contractului pe care acestia il încheie cu Livratorul terț prin intermediul Bringo, pentru scopul derularii serviciilor de livrare. Anumite Date cu caracter personal vor putea fi dezvăluite inclusiv către împuterniciții Bringo, autoritati publice de orice tip, organizaţii, furnizorii de servicii si bunuri, precum si către alți destinatari menționați mai sus la literele (ii) – (xi) din Secțiunea VII. De asemenea, anumite Date cu caracter personal (cum ar fi nume, prenume, imagine, date de geolocalizare) pot fi vizualizate în Bringo și de către ceilalți Livratori înregistrați în Bringo. 

IX. 4. Durata prelucrării Datelor cu caracter personal: Ca principiu, Bringo va prelucra Datele cu caracter personal pe întreaga durata a raporturilor contractuale, iar ulterior datele personale vor fi stocate pentru perioadele aplicabile diverselor tipuri de Date cu caracter personal, stabilite conform politicii Bringo de stocare și arhivare a datelor și documentelor, respectiv pe durata necesară îndeplinirii obligațiilor legale care incumba Bringo (de exemplu, in cazul documentelor justificative financiar-contabile pentru care termenul de păstrare prevăzut de lege este de 5 ani calculați de la data de 1 iulie a anului următor celui încheierii exercițiului financiar in care au fost întocmite). 

Perioada de păstrare pentru datele persoanelor care și-au exprimat opțiuni pentru marketing. Datele Clienților, care și-au exprimat consimțământul pentru a primi mesaje publicitare se prelucrează în acest scop până când acordul este retras sau, în caz contrar, până la încetarea calității lor de Client. La nivel general, datele tuturor persoanelor care și-au exprimat acest acord, se prelucrează în acest scop până când acordul este retras.

Datele de geo-localizare, atunci cand sunt activate serviciile de geolocalizare in aplicatia Bringo utilizată de Livratorul terț vor fi prelucrate pentru scopul și pe perioada necesara determinării adresei de livrare a Produselor și calculării foilor de parcurs. În acest scop, datele de geolocalizare vor putea fi păstrate până la 3 luni. 

Bringo va șterge contul Livratorului terț din Bringo după ce încetează colaborarea (contractul de prestări servicii încheiat de acesta) cu Bringo. 

IX. 5. Transferul Datelor cu caracter personal. Datele cu caracter personal furnizate către Bringo pot fi transferate în afara României, către state din Spațiul Economic European. 

IX. 6. Furnizarea Datelor cu caracter personalFurnizarea datelor Livratorilor terți sunt necesare pentru efectuarea demersurilor prealabile încheierii contractului, respectiv în vederea executării contractului. Refuzul furnizării Datelor cu caracter personal poate avea drept consecință imposibilitatea beneficierii de produsele și serviciile puse la dispoziția dumeavoastră prin intermediul Bringo, respectiv imposibilitatea derulării raporturilor contractuale cu Bringo, iar Livratorii nu vor putea utiliza Bringo în vederea furnizării Serviciilor de Livrare și Angajații partenerilor nu vor putea colecta în mod corect și complet produsele comandate în vederea livrării acestora. 

X. Prelucrarea datelor persoanelor cu vârsta de sub 16 ani

Toate activitățile de prelucrare a Datelor cu caracter personal prezentate în această Politică se referă exclusiv la persoane care au împlinit cel puțin 16 ani. Utilizarea sistemelor, precum și a rezultatelor prelucrării este interzisă cu privire la persoanele care nu au împlinit această vârstă fără consimțământul părinților/reprezentanților legali ai acestora. În cazul în care, în ciuda eforturilor noastre rezonabile de prevenire, o astfel de prelucrare are totuși loc, o vom înceta odată ce observăm faptul că utilizatorii nu au împlinit vârsta menționată mai sus.

XI. Securitatea prelucrării datelor

Evaluăm constant măsurile de securitate pentru a asigura o prelucrare a Datelor cu caracter personal în condiții de siguranță și securitate. Bringo are elaborat un cadru intern de politici si proceduri pentru a păstra în siguranţă datele dvs. cu carater personal, pentru a asigura confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea datelor personale și prelucrarea acestora numai în conformitate cu prevederile legale aplicabile în domeniul datelor personale.

Angajații Bringo au obligația de a păstra confidențialitatea și nu pot divulga datele personale la care au acces în cadrul activității lor, profesionale. În acest sens, angajaţii noştri sunt instruiți periodic în domeniul prelucrării și protecției datelor personale și protejarea confidentialitatii datelor. Prezenta politică este revizuită în mod regulat pentru a garanta drepturile persoanelor vizate și pentru a îmbunatăți modurile de prelucrare și protecție a datelor personale.

XII. Procese decizionale automatizate

În măsura în care îndeplinirea unora dintre scopurile de prelucrare de mai sus se va realiza prin utilizarea unor tehnici informatice care nu implică prezența unui factor uman, ce va duce la producerea unor efecte juridice asupra dvs. sau care vă pot afecta în mod similar în mod semnificativ, prelucrarea va avea la bază consimțământul dvs. expres pentru acest scop sau un alt temei legal, conform cerințelor legale. În acest sens, prezentul document va fi actualizat de fiecare dată când este necesar pentru a asigura informarea dvs. corespunzătoare.

Pentru detalii cu privire la procesele decizionale automatizate, vă puteți adresa la următoarea adresă: dpo_romania@carrefour.com .

XIII. Drepturile dumneavoastră

XIII.1. Dreptul de acces la Datele cu caracter personal

În vederea realizării dreptului de acces la datele dvs. personale, Bringo vă pune la dispoziție posibilitatea de a va extrage direct dvs. o copie a tuturor datelor personale pe care Bringo le deține cu privire la persoana dvs.. Aceasta copie se poate obține din (i) Aplicatie, secțiunea Setări a contului dvs. > Informațiile mele > Descarcă datele mele și/sau din (ii) Site la secțiunea Contul meu > Informații personale > Exportă date personale. În acest fel, veți genera un document excel conținând o copie a tuturor datelor dvs..

Alternativ, puteți obține direct de la noi confirmarea că prelucrăm Datele dvs. cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de Date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării contactând echipa noastră de Relații cu clienții la adresa contact@bringo.ro sau vă puteți adresa cu o cerere în acest sens direct către persoana responsabilă de protecția datelor, la adresa: dpo_romania@carrefour.com

XIII.2. Dreptul de rectificare a Datelor cu caracter personal

Aveți dreptul de a rectifica datele deținute în legătură cu dvs., dacă acestea nu sunt corecte sau sunt incomplete. Dacă datele pe care le deținem cu privire la dvs. trebuie actualizate sau în cazul în care considerați ca acestea pot fi incorecte, vă puteți autentifica în Aplicație sau Site pentru modificarea acestora direct de către dvs., puteți contacta echipa noastră de Relații cu clienții la adresa contact@bringo.ro sau vă puteți adresa cu o cerere în acest sens direct către persoana responsabilă de protecția datelor, la adresa: dpo_romania@carrefour.com

XIII.3. Dreptul la portabilitatea datelor

Aveți dreptul, în anumite circumstanțe, de a ne solicita să vă furnizăm dvs. datele proprii pe care ni le-ați comunicat. De exemplu, Bringo se asigură că puteți accesa singuri datele permițându-vă să descarcați o copie a acestora printr-un singur clic, în format excel structurat si clar. Pentru aceasta, trebuie să vă autentificați in contul dvs. și să accesați pentru (i) Aplicație, sectiunea Setari a contului dvs. > Informațiile mele > Descarca datele mele și/sau din (ii) Site la secțiunea Contul meu > Informații personale > Exporta date personale.

XIII.4. Dreptul de a vă revoca permisiunile

XIII.4.1. Pentru a nu mai primi mesaje de marketing (comunicări comerciale):

Dacă nu doriți să mai primiți mesaje de marketing (comunicări comerciale) din partea Bringo, puteți opta oricând pentru renunțarea la comunicările de marketing. Există diverse metode de renunțare la primirea mesajelor de marketing (de a vă opune prelucrării datelor personale în scopuri de marketing, inclusiv crearea de profiluri):

• Autentificați-vă in contul dvs. Bringo din Aplicație sau Site > secțiunea Setări pentru gestionarea permisiunilor dvs.; meniul Setari va va oferi si posibilitatea de a renunța la primirea mesajelor de marketing personalizate prin dezactivarea bifei corespunzătoare. 

• Contactați echipa noastră de Relații cu clienții;

• Trimiteți un e-mail la adresa dpo_romania@carrefour.com pentru instrucțiuni. 

• Faceți clic pe link-ul de la sfarsitul unui e-mail sau text de marketing pentru a va dezabona;

• Spuneți consultantului dacă primiți un apel de marketing;

• Dezactivati mesajele cu notificari push, inclusiv mesajele de marketing, în orice moment din aplicația noastra ori modificând setările de notificare ale dispozitivului dvs. sau dezinstalând Aplicația;

• Trimiteți-ne un e-mail folosind opțiunea Contact disponibilă pe Site, https://www.bringo.ro/ro/contact

Dacă optați pentru renunțarea la mesajele de marketing, aceasta nu înseamna că nu veți mai primi mesaje legate de funcționarea Site-ului si/sau Aplicației. Aceste mesaje nu intră în categoria comunicărilor comerciale și, ca atare, le veți primi în continuare. 

XIII.4.2. Pentru administrarea Cookie-urilor și o mai bună înțelegere a acestora:

Doriți să dezactivați un cookie sau sa înțelegeți mai multe despre acestea, consultați Politica de utilizare a cookie-urilor de pe Site-ul nostru www.bringo.ro pentru detalii complete în acest sens.

Vă rugăm să aveți în vedere că, în cazul retragerii consimțământului conform dispozițiilor legale aplicabile, atunci când un astfel de acord a fost exprimat anterior pentru activități de marketing, Bringo, după ce a luat act de acest fapt nu vă va mai trimite mesaje comerciale directe. Totodată, vă rugăm sa aveți în vedere ca, într-o atare situație, deși nu veți mai primi mesaje comerciale directe, Bringo ar putea să prelucreze Datele dvs. cu caracter personal în mod legal, în baza altor temeiuri și pentru alte scopuri.

XIII.5. Dreptul de opoziție la utilizarea Datelor cu caracter personal

În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a va opune prelucrării de către Bringo a Datelor dvs. cu caracter personal. În funcție de situația concretă, dacă avem interese legitime pentru prelucrare care prevalează intereselor, drepturilor și libertăților dvs. ori avem nevoie de date pentru stabilirea, exercitarea ori apărarea drepturilor Bringo în cadrul unor proceduri oficiale/judiciare, putem prelucra în continuare datele dvs. pentru scopuri corelative. 

În cazul prelucrării datelor dvs. pentru scopuri de marketing/scopuri corelative în baza interesului legitim, vă puteți opune oricând. În aceste cazuri vom înceta de îndată să vă prelucrăm datele. Pentru exercitarea drepturilor de opoziție, vă rugăm să contactați echipa noastră de Relații cu clienții sau trimiteți-ne un e-mail la oricare dintre coordonatele indicate mai sus.

XIII.6. Drepturi în legătură cu procesul decizional automatizat

Deși în acest moment nu utilizăm astfel de prelucrări, aveți dreptul de a nu fi supus procesului decizional automatizat și de a solicita intervenția umană. Pentru exercitarea drepturilor de opoziție, vă rugăm sa contactați echipa noastra de Relații cu clienții sau trimiteți-ne un e-mail la oricare dintre coordonatele indicate mai sus.

XIII.7. Dreptul de a restricționa utilizarea Datelor dvs. cu caracter personal

În cazul în care considerați ca datele pe care le deținem cu privire la dvs. sunt incorecte sau considerați ca nu ar trebui sa prelucrăm datele dvs., vă rugăm sa contactați echipa noastră de Relații cu clienții pentru a discuta despre drepturile dvs. In anumite circumstanțe, veți avea dreptul de a ne solicita să restricționăm prelucrarea. 

XIII.8. Dreptul de ștergere

Bringo se străduiește să prelucreze și să păstreze datele dvs. doar atât timp cât acest lucru este necesar. În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a ne solicita să ștergem Datele cu caracter personal pe care le deținem în legătură cu dvs. sau chiar să vă ștergeți direct dvs. contul pe care îl dețineți în Bringo. 

În acest sens, Bringo vă pune la dispoziție posibilitatea de a vă șterge direct dvs. contul de Client și implicit datele personale pe care Bringo le deține cu privire la persoana dvs.. Aceasta ștergere a contului de Client se poate realiza direct din (i) Aplicație, secțiunea Setări a contului dvs. > Șterge contul > Șterge-mi contul și/sau din (ii) Site la secțiunea Contul meu > Șterge contul. În acest fel, datele profilului dvs. de Client vor fi șterse definitiv din sistemele Bringo.

Alternativ, puteți obține direct de la noi confirmarea faptului ca Datele dvs. cu caracter personal au fost șterse, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de Date cu caracter personal prelucrate pana la momentul ștergerii și/sau destinatarii datelor, contactând echipa noastră de Relații cu clienții la adresa contact@bringo.ro sau va puteți adresa cu o cerere în acest sens direct către persoana responsabilă de protecția datelor, la adresa: dpo_romania@carrefour.com

În situația în care persoana vizată formulează o cerere de ștergere a datelor, în condițiile prevăzute de lege, inclusiv ca urmare a închiderii/ștergerii contului, și în măsura în care ați realizat deja comenzi prin intermediul Bringo pana la date ștergerii datelor, vă informăm că există anumite categorii de date care nu pot fi șterse, întrucât Bringo are obligația legală de a prelucra astfel de date și de a păstra în continuare datele respective. Aceste date se referă la (i) cele aferente istoricului comenzilor care, în conformitate cu legislația fiscală, reprezintă documente justificative pentru emiterea facturilor pentru comenzile efectuate de către dvs.. Aceste date vor fi prelucrate în continuare de Bringo în conformitate cu obligațiile legale și pot fi șterse doar după ce aceste obligații legale încetează să se mai aplice sau dacă legea permite Bringo să înceteze prelucrarea și să șteargă datele

Bringo ar putea prelucra in continuare anumite Date cu caracter personal,în temeiul: (i) obligației legale (de exemplu, în situația facturilor, a documentelor justificative financiar-contabile, fiscale, precum și de arhivare) (ii) contractului încheiat între Bringo si Utilizator/Client/Livrator, inclusiv cel reprezentat de documentul Termene și Condiții; (iii) interesului legitim al Bringo (de exemplu, în vederea gestionării solicitărilor / reclamațiilor care pot fi primite din partea dvs. sau din partea autorităților competențe pentru verificarea tranzacțiilor comerciale sau pentru realizarea oricăror verificări justificate în baza legii, inclusiv în ceea ce privește fraudele în domeniul online sau exercitarea/apărarea drepturilor Bringo în justiție). 

Nu in ultimul rând, vă informăm că, în cazul în care considerați şi în continuare că v-au fost încălcate drepturile aveți posibilitatea de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), pe pagina de internet www.dataprotection.ro - Secțiunea Plângeri și totodată de a introduce o cale de atac judiciară, în conformitate cu prevederile legale, aplicabile, în vigoare.

Pentru exercitarea oricăror drepturi menționate mai sus, va puteți adresa cu o cerere la următoarele date de contact:

Adresa: București, Sector 2, Str. Mihai Eminescu nr. 108-112, etaj 5.

E-mail: contact@bringo.ro 

Atn: Departamentul de Marketing Bringo

Sau

E-maildpo_romania@carrefour.com 

Atn: Responsabilul cu Protecția Datelor

Bringo nu răspunde solicitărilor anonime. Prin urmare, în cazul în care ne scrieți prin e-mail/posta, vă rugăm să ne indicați numele și prenumele dvs. pentru a vă identifica și răspunde în mod adecvat solicitării dvs. 

În funcție de solicitare, dacă aceasta este întemeiată și formulată în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, Bringo va: 

  1. confirma solicitantului dacă prelucrează sau nu Datele sale cu caracter personal; 
  2. rectifica, actualiza, bloca, șterge sau transforma în date anonime, în mod gratuit, Datele sale cu caracter personal a căror prelucrare nu este conforma dispozițiilor legii;
  3. înceta prelucrarea Datelor cu caracter personal ale solicitantului. 

Bringo folosește fișiere de tip cookie sau tehnologii de tracking similare. Pentru mai multe informații cu privire la modul în care sunt folosite aceste fișiere, vă rugăm să accesați Politica de cookies la următorul link: https://www. bringo. ro/public/cookie-policy

Prelucrările Datelor cu caracter personal sunt monitorizate si supravegheate de Responsabilul cu Protecția Datelor, având următoarele date de contact: dpo_romania@carrefour.com

Puteți adresa orice întrebare în legătură cu prezentul document, respectiv vă puteți exercita drepturile specifice prin transmiterea unei cereri/solicitari în atenția: Responsabilului cu Protecția Datelor, care poate fi contactat folosind următoarele detalii de contract: dpo_romania@carrefour.com sau la următoarea adresă: București, Sector 2, str. Mihai Eminescu, nr. 108-112, etaj 5.