Termeni si Conditii

Inapoi in site
T&C Bringo Magazin S.R.L.

TERMENI ȘI CONDIȚII BRINGO

Cuprins

I.                       Definiții

II.                    Acordul de utilizare a proiectului Bringo

III.                 Serviciile disponibile utilizatorilor

IV.                Achiziția produselor

V.                   Declarațiile livratorului

VI.                Livrarea și plata produselor

VII.             Răspunderea privind produsele achiziționate

VIII.         Serviciul de colectare SGR

IX.                Regulamentul privind serviciile digitale

X.                   Limite de acces și utilizare a Bringo

XI.                Înregistrarea utilizatorului

XII.            Beneficii persoane încadrate în grad de handicap

XIII.         Conținut furnizat de utilizatori

XIV.        Legături către site-uri ale unor terțe părti

XV.            Declinarea și limitarea răspunderii

XVI.        Despăgubiri

XVII.     Drepturi de autor, proprietatea intelectuală

XVIII.  Nulitate

XIX.        Legea aplicabilă și instanța de judecată

XX.           Modificarea și actualizarea termenilor și condițiilor

XXI.        Termeni și condiții de utilizare a programului de loialtitate

 

I. Definiții

Termenii utilizați în prezentul contract vor avea următoarele semnificații:

1. Bringo” înseamnă un program de calculator (software), care include și interfața grafică a acestuia, asupra căruia Bringo Magazin S.R.L., cu sediul în Bucureşti, str. Mihai Eminescu, nr. 108-112, etaj 5, sectorul 2, înregistrată la Oficiul registrului comerțului sub nr.  J2016013752405, avand cod fiscal RO36649034 (denumit în continuare "Bringo Magazin"), deține toate drepturile de autor respectiv programul de calculator conceput pentru a fi rulat pe un echipament informatic mobil, de tipul smartphone și/sau tabletă, și/sau pe un computer și care este pus la dispoziția Utilizatorilor de către Bringo Magazin, inclusiv, în funcție de politicile de afaceri Bringo Magazin, prin intermediul paginii de internet www.bringo.ro („Bringo.ro” sau „Site-ul”). Prin accesarea programului de calculator Bringo se vor putea încheia raporturi juridice între Utilizatori (Parteneri și Clienți, Livratori și Clienți), în temeiul cărora Clientul va putea plasa o comandă pentru achiziționarea unuia sau mai multor Produse care vor fi afișate în interfața grafică a Bringo și care vor fi livrate Clientului de către Livrator, în termenii și condițiile prevăzute în acest contract. Suplimentar, odată cu efectuarea unei comenzi prin intermediul Aplicației Bringo de produse vândute de Partenerul Carrefour, Clientul va putea opta și pentru Serviciul de Colectare SGR, conform termenilor și condițiilor prevăzute în prezentul document la Secțiunea VIII.

2. Client” înseamnă persoană fizică sau juridică care achiziționează unul sau mai multe Produse, prin lansarea unei comenzi ferme către Livrator, utilizând aplicația Bringo.

3. Partener” – înseamnă orice profesionist, societate care desfășoară activități comerciale de desfacere cu amănuntul în magazine specializate sau nespecializate de produse alimentare și/sau nealimentare, care vinde Produse Clienților urmare a comenzilor acestora efectuate utilizand Bringo.

4. Livrator” – înseamnă atât Livratorul Bringo Magazin, cât și Livratorul Tert.

4.1. Livrator Bringo Magazin” – înseamnă Bringo Magazin S.R.L. ce livrează prin intermediul angajaților săi Produsele Clientului, pe baza comenzii acestuia din urma lansată în cadrul aplicației Bringo.

4.2. Livrator Tert” – este o persoană fizică autorizată sau o persoană juridică ce în temeiul unor relații contractuale cu Bringo Magazin, care includ și prezenții Termeni și Condiții, prestează servicii constând în achiziționarea de Produse pe seama Clientului, în baza și în limitele mandatului, după caz, cu/fară reprezentare acordat de acesta și livrarea Produselor respectivului Client conform comenzii acestuia din urma lansată în cadrul Bringo, contra unei taxe de livrare.

5. Produs” sau „Produse” – înseamnă un produs sau produse alimentare și/sau nealimentare oferite spre vânzare de către Partener în magazinele proprii și/sau în magazinele unor terți și care sunt listate în Bringo și care pot fi achiziționate de Client și livrate acestuia prin Livrator, prin plasarea unei comenzi acceptate de Livrator prin intermediul Bringo.

6. Echipament Informatic” – înseamnă un echipament informatic mobil, de tipul smartphone și/sau tabletă (pe care este instalat un sistem de operare iOS , Android sau Windows Mobile), și/sau computer (de tip desktop sau laptop) și care poate rula corespunzator aplicatia Bringo.

7. Comandă orice” – înseamnă o modalitate de comandă, prin care utilizatorul poate solicita achiziționarea de produse din magazine care nu sunt listate în platforma Bringo. Pentru aceasta metodă de livrare distanta maximă a comenzii trebuie să fie în limita a 7km aerieni.

8. Utilizator" - orice persoană care accesează sau utilizează Bringo.

9. Serviciul de colectare SGR”- serviciul oferit de catre Bringo în parteneriat exclusiv cu Carrefour Romania S.A. de colectare prin intermediul Livratorilor a Ambalajelor SGR de la Clienți odată cu livrarea Produselor comandate de aceștia din magazinele Carrefour prin intermediul Aplicatiei Bringo.

10. Ambalaje SGR” - Ambalaje primare nereutilizabile supuse sistemului de garanție returnare (denumit în continuare “SGR”), astfel cum este acesta reglementat în cuprinsul Legislatiei Aplicabile, respectiv ambalaje primare nereutilizabile din sticlă, plastic sau metal, cu volume cuprinse între 0,1 l şi 3 l inclusiv, utilizate pentru bere, mixuri de bere, mixuri de băuturi alcoolice, cidru, alte băuturi fermentate, sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare, ape minerale şi ape de băut de orice fel, vinuri şi spirtoase, care au aplicat marcajul SGR (simbolul SGR și codul EAN), conform Legislatiei Aplicabile. Nu intră în această categorie următoarele: pahare pentru băuturi, ambalaje de tip pouches - ambalaje flexibile de tip pungă în straturi, bag-in-box - băuturi în cutie închisă de carton şi orice alt ambalaj care nu îşi poate păstra forma după golire; ambalajul se consideră deşeu de ambalaj atunci când este predat spre reciclare.

11. Ambalaje necorespunzatoare”- Ambalaje, precum și orice alt tip de material, care nu respectă cerințele prevăzute în Legislația Aplicabilă și în prezentele Termeni și Condiții.

12. Legislatie Aplicabila”- Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor şi a deșeurilor de ambalaje, cu modificările şi completările ulterioare (”Legea nr. 249/2015”), Hotărârea Guvernului nr. 1074/2021 privind stabilirea sistemului de garanție-returnare pentru ambalaje primare nereutilizabile (”H.G. nr. 1074/2021”), Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor (”OUG nr. 92/2021”), precum și orice alte prevederi legale, statute, reguli, coduri, ordonanțe, directive, instrucțiuni, ordine, decizii și/sau reglementări, inclusiv cele emise de organele de reglementare aplicabile în mod obligatoriu Administratorului SGR și/sau comerciantilor, cu modificările și actualizările de la anumite intervale de timp.

13. Administratorul SGR”- RETURO SISTEM GARANTIE RETURNARE S.A.

14. Garanția”- Suma plătită de către Client la momentul achiziționării unui produs în Ambalaj SGR, distinctă de prețul produsului, gestionată în cadrul SGR de către Administratorul SGR şi care este restituită integral Clientului la momentul returnării Ambalajului SGR catre Livrator.

15. Valoarea Garanției”- Valoarea în RON stabilită pentru fiecare unitate de Ambalaj SGR, astfel cum este prevăzută de Legislația Aplicabilă.

16. Voucher SGR”- tichet valoric electronic care cuprinde Valoarea Garantiei, eliberat Clientului in contul sau din Aplicația Bringo, pe care acesta îl poate întrebuinţa pentru achitarea altor cumpărături, plasate prin intermediul aplicatiei Bringo din hipermarket-urile Carrefour, cu exceptia urmatoarelor magazine, care au sisteme informatice diferite: Carrefour Pantelimon, Carrefour Lujerului, Carrefour Sun Plaza, Carrefour Soseaua Alexandriei, Carrefour Constanta Bratianu, Carrefour City Park, Carrefour Bacau, Carrefour Cluj (2) Grigorescu, Carrefour Drobeta 2, Carrefour AFI Ploiesti.

17. Echipament automat de preluare (RVM)”- Dispozitiv automat proiectat astfel încât să preia Ambalajul SGR, să recunoască și să permită validarea o singură dată a returnării Ambalajului SGR în cadrul SGR prin validarea eligibilității Ambalajului SGR și/sau compactarea sau zdrobirea instantă a acestuia și să emită un voucher cu detaliile returnării, respectiv cantitatea returnată și Valoarea Garanției.

18. Punct de returnare”- Spațiu organizat şi gestionat de către Carrefour, în care Ambalajele SGR sunt predate de Livrator angajaților Carrefour în scopul returnării conform Legislației Aplicabile, prin metoda manuală sau prin echipament automat de preluare (“RVM”).

19. Magazine Carrefour”- Hipermarket-urile operate de Partenerul CARREFOUR ROMÂNIA S.A., persoană juridică română, cu sediul în strada Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court Bucharest, Cladirea B, etajele 4-7, sector 2, București, înmatriculată la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/7766/2007, având Cod Unic de Inregistrare RO11588780 (“Carrefour”), astfel cum sunt acestea listate în Aplicația Bringo, de la care sunt achizitionate produsele comandate de Client.

 

II. Acordul de utilizare a proiectului Bringo

1. Aplicația Bringo este disponibilă în Apple Store și Google Play, inclusiv orice pagină componentă a acestora și interfața de acces la oricare dintre ofertele făcute de Parteneri, conținutul, produsele și serviciile puse la dispozitie de Bringo Magazin, inclusiv Serviciul de colectare SGR prin intermediul Bringo (în cele ce urmează în mod colectiv „Serviciile”) pot fi utilizate numai în conformitate cu prevederile acestui set de Termeni și Condiții.

2. Prevederile menționate aici, respectiv condițiile de utilizare a Bringo constituie contractul (denumit în continuare "Contractul") care guvernează raporturile dintre Bringo Magazin și orice Utilizator. Înainte de a utiliza Serviciile vă rugăm să citiți cu atenție acest set de Termeni și Condiții.

3. Pentru anumite Servicii este posibil să existe Termeni și Condiții suplimentare, de exemplu politici pentru un anumit Produs, pentru un anumit Partener, pentru o anumita activitate sau promoție, iar respectivele condiții suplimentare vă vor fi prezentate în legatură cu Serviciile relevante aplicabile. Condițiile suplimentare se adaugă termenilor și condițiilor din acest Contract și vor fi considerate parte integrantă din acesta. În cazul unui conflict cu privire la Serviciile relevante aplicabile, condițiile suplimentare vor prevala față de Termenii și Condițiile din acest Contract.

4. Utilizarea Serviciilor, inclusiv a oricăror funcționalități ale Bringo, constituie o declarație privind îndeplinirea următoarelor condiții: (I) ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 18 ANI; (II) INEXISTENȚA UNOR CIRCUMSTANȚE CARE AFECTEAZĂ CAPACITATEA LEGALĂ, (III) ÎN CAZUL PROFESIONIȘTILOR, ÎNDEPLINIREA TUTUROR CONDIȚIILOR LEGALE ȘI DEȚINEREA TUTUROR AUTORIZAȚIILOR NCESARE PENTRU A PRESTA SERVICIILE OFERITE PRIN INTERMEDIUL BRINGO/BRINGO.RO, ȘI (IV) ACCEPTAREA DEPLINĂ ȘI RESPECTAREA TUTUROR PREVEDERILOR DIN ACEST CONTRACT, INCLUSIV A CELOR PRIVIND LIMITAREA RĂSPUNDERII BRINGO ȘI LEGEA APLICABILĂ. Dacă oricare dintre aceste condiții nu este îndeplinită, Utilizatorul trebuie să înceteze imediat să acceseze sau utilizeze Serviciile.

5. Pentru a asigura respectarea condițiilor de acces și utilizare a Serviciilor, Utilizatorul se obligă să verifice la momentul fiecărei accesări a Bringo Termenii și Condițiile de utilizare a Bringo. Utilizarea Serviciilor, chiar și în cazul omisiunii Utilizatorului de a analiza Termenii și Condițiile aplicabile, reprezintă acordul expres al Utilizatorului de acceptare a respectivelor condiții.

6. Fară a aduce atingere prevederilor paragrafelor 4-5 de mai sus, pentru utilizarea Servicilor, Bringo Magazin poate solicita Utilizatorului să își exprime acordul cu privire la acest contract printr-o acțiune specifică, care are semnificația unui consimtănânt neechivoc (e.g. bifarea unei căsuțe specifice).

7. Prin bifarea căsuței ”Sunt de acord cu Termenii și Condițiile BringoUtilizatorul își dă acordul, în mod expres, să respecte toate clauzele din acest Contract, precum și orice alti Termeni și Condiții specifice aplicabile, așa cum se face referire la ele în acest Contract.

 

III. Serviciile disponibile utilizatorilor

Serviciile oferite de Bringo Magazin reprezintă o platformă de tehnologie care, prin intermediul Echipamentelor Informatice, permite Clientului:

1. Plasarea unei comenzi prin intermediul platformei

1.1. Să plaseze o comandă în această platformă, care apoi este preluată de către un Livrator interesat și disponibil, în intervalul programului de lucru al acestuia. Livrator care va fi astfel mandatat pentru:

1.1.A.  A achiziționa în numele și pe seama Clientului (în cazul mandatului cu reprezentare) sau în numele Livratorului și pe seama Clientului (în cazului mandatului fără reprezentare) Produse care pot fi afișate în interfața Bringo, și pentru:

1.1.B.  A livra Produsele respective la adresa indicată de Client (”Serviciile de Livrare”).

1.2. Interfața tehnică este disponibilă pentru Utilizator gratuit, după efectuarea înregistrării Utilizatorului, fără ca prin aceasta să se ințeleagă că livrarea efectivă a Produselor comandate se poate face în mod gratuit.

1.3. Opțiunea de livrare a Produselor prin Livrator este denumită în continuare “Opțiunea Livrare la Adresa Indicată de Client”  sau “Varianta Livrare la Adresa Indicată de Client”

1.4. În cazul în care Clientul plasează în Aplicație o comandă de Produse din Magazine Carrefour cu Opțiunea de Livrare la Adresa Indicată de Client, acesta are posibilitatea să solicite și Serviciul de colectare SGR, astfel cum este descris mai jos la Secțiunea VIII.

2. Ridicarea produselor de către Client

2.1. Să plaseze o comandă în această platformă, urmând ca Produsele comandate de Client să fie ridicate personal de către Client din magazinul fizic listat în platformă (magazin către care Clientul a emis comanda).

2.2. Această opțiune de ridicare personală de către Client din magazinele fizice a Produselor este denumită în continuare “Opțiunea Click & Collect” sau “Varianta Click & Collect”.

2.3. Clientul poate alege Varianta Click & Collect doar pentru Produsele vândute de acele magazine cu privire la care se menționează în aplicația Bringo că oferă Opțiunea Click & Collect (Varianta Click & Collect).

2.4. Pentru evitarea oricărui dubiu, Serviciul de colectare SGR nu este disponibil în cazul în care Clientul alege Varianta Click & Collect.

3. Alegerea variantei de livrare sau ridicare

3.1. Alegerea uneia dintre variantele menționate mai sus, la pct. III.1 și III.2, va fi efectuată de către Client după ce acesta se loghează în contul său de Utilizator din aplicația Bringo și pune Produsele în coșul de cumpărături, însă înainte de plasarea de către Client a comenzii în aplicația Bringo. În cazul în care Clientul alege varianta menționată la pct. III.1. de mai sus și doreste să plaseze o comandă de produse din Magazinele Carrefour, care presupune Opțiunea de Livrare la Adresa Indicată de Client, înainte de plasarea comenzii, Clientul va putea opta și pentru Serviciul de colectare SGR, conform prevederilor Secțiunii VIII.

4. Responsabilitate juridică

4.1. Bringo Magazin nu este parte în raporturile juridice dintre Client și Livrator, cu excepția situațiilor în care comanda Clientului este preluată și livrată de Livratorul Bringo Magazin. În aceste situații din urmă, Bringo Magazin, în calitate de angajator, este responsabil pentru conduita Livratorilor în temeiul raporturilor de muncă cu aceștia din urmă.

4.2. De asemenea, Bringo Magazin nu este parte în raporturile juridice dintre:

4.2.A. Partener, în calitate de vânzător și Client, în calitate de cumpărător – în situația în care Livratorul Terț acționează pentru Client în baza unui mandat cu reprezentare. Astfel, vânzarea Produselor se realizează între Partener în calitate de vânzător și Client în calitate de cumpărător prin intermediul mandatarului Clientului (anume Livratorul Terț). Livratorul Terț este împuternicit în mod nemijlocit de către Client pentru a achiziționa pe, în numele și seama Clientului, Produse de la Parteneri.

4.2.B. Dintre Partener și Livratorul Terț - în situația în care Livratorul Terț acționează pentru Client în baza unui mandat fără reprezentare.

5. Lansarea comenzilor

5.1. Lansarea comenzilor se poate face doar după ce Clientul își creează Contul de Utilizator și furnizează în mod corect toate datele solicitate.

5.2. Folosind Platforma Bringo, Clientul își alege Produsele pe care dorește să le achiziționeze, prin adăugarea acestora în Coșul de cumpărături.

5.3. Un Client poate adăuga în coș produse de la un singur Partener, cu excepția serviciului Bringo Mall.

5.4. Produsele pot fi adăugate fie folosind lista produselor afișate în Aplicație, fie folosind motorul de căutare.

5.5. În cazul folosirii listei de produse, acestea sunt grupate în categorii și subcategorii și sunt afișate în ordine alfabetică, atât în Aplicație, cât și pe Site-ul www.bringo.ro.

5.6. În momentul în care Clientul folosește funcția „Caută” pentru a găsi Produsul dorit, Aplicația va afișa toate Produsele care conțin cuvântul folosit pentru identificare în titlu sau în descrierea produsului.

5.7. Produsele sunt afișate în ordine descrescătoare, conform criteriilor menționate anterior.

6. Prețurile produselor și responsabilitatea Bringo

6.1. Clientul poate cumpăra Produse în conformitate cu prețurile stabilite de Parteneri și afișate în Bringo.

6.2. PREȚURILE AFIȘATE ÎN BRINGO SUNT CU CARACTER INFORMATIV, acestea putând varia în funcție de politica comercială a fiecărui Partener.

6.3. Bringo Magazin nu are obligația — iar Utilizatorul înțelege și acceptă acest lucru — de a actualiza în timp real prețurile Partenerilor și nu își asumă nicio răspundere pentru eventualele neconcordanțe privind prețurile, specificațiile sau caracteristicile produselor, apărute între datele afișate în Bringo și oferta efectivă a Partenerului, aplicabilă în momentul achiziției produselor de către Livrator.

6.4. De asemenea, Clientul înțelege și acceptă faptul că Bringo Magazin nu influențează prețurile Partenerilor, acestea fiind stabilite în mod unilateral de către aceștia.

6.5. În cazul în care Bringo Magazin primește de la Partener un preț inițial de vânzare și un preț promoțional, mai mic decât cel inițial, aplicația va afișa o reducere egală cu diferența procentuală dintre cele două.

7. Limitări privind cantitatea produselor

7.1. Bringo Magazin, Partenerii și Livratorii își rezervă dreptul de a refuza livrarea anumitor cantități de Produse pe care Clientul dorește să le comande, în cazul în care respectivele cantități sunt suficient de mari pentru a fi considerate, în temeiul prevederilor legale aplicabile, ca fiind aferente unui comerț cu ridicata (en-gros).

7.2. Limita admisă în Bringo este de 24 L pentru lichide.

8. Comanda prin opțiunea „Comandă orice”

8.1. Clientul poate lansa Comenzi în Aplicația Bringo prin accesarea opțiunii „Comandă orice”, fie prin intermediul paginii de internet www.bringo.ro, fie direct în Aplicație, respectând următorii pași:

8.1.A. Clientul intră în Aplicație sau pe site-ul web www.bringo.ro și selectează opțiunea „Comandă orice” (mai exact, în Aplicația Bringo, Clientul apasă pe magazinul „Comandă Orice”).

8.1.B. Plasarea Comenzilor pentru care Clientul alege opțiunea „Comandă orice” se poate efectua zilnic (de luni până duminică), în intervalul orar 08:00 – 21:30. Acest orar poate fi modificat în cazul aplicării unui program special de sărbători.

8.1.C. Clientul alege una dintre următoarele modalități de plată:

· Plata cu cardul prin intermediul unui POS;

· Plata în numerar; sau

· Plata online.

8.1.D. Clientul selectează Produsul și completează în căsuța „Cerințe speciale” informațiile relevante: produsul/produsele dorite, locația, numărul de bucăți, culoarea, cantitatea sau orice alte detalii de identificare ale produselor pe care intenționează să le achiziționeze.
Detaliile referitoare la Produsele vizate sau la magazinul ales (un singur magazin) se pot completa și în secțiunea „Cerințe speciale” din pagina de Checkout a Comenzii.

8.1.E. Clientul va putea vizualiza, în Contul său de Utilizator din Aplicația Bringo, Costul Comenzii, format din:

· Cost Produse (adică prețul Produselor comandate); și

· Taxa de Livrare, afișată după achiziționarea produselor de către Livrator.

8.1.F. Costul Final al Comenzii reprezintă suma compusă din:

· prețul final al Produselor comandate de Client și aflate în stocul magazinului (inclusiv al Produselor vândute la kilogram, cântărite în magazin de angajații acestuia);

· Taxa de Livrare; și

· prețul ambalajelor (pungi, sacoșe) utilizate pentru livrarea finală a Produselor.

9. Taxa de livrare

9.1. Taxa de Livrare aferentă produselor achiziționate prin opțiunea „Comandă orice” este o taxă fixă de 49,99 lei.

9.2. Taxa de Livrare aferentă produselor achiziționate pentru Comenzile Bringo este o taxă fixă de 19,99 lei.

10. Procesul de preluare și livrare a comenzilor

10.1. Comanda Clientului va fi preluată de un Dispecer, care are sarcina de a o verifica din punct de vedere al distanței, greutății produselor, numărului de produse, orarului magazinului, precum și al oricăror altor elemente care ar putea împiedica finalizarea respectivei Comenzi.

10.2. Dispecerul va contacta Clientul pentru verificarea Comenzii, a tuturor informațiilor disponibile, precum și pentru obținerea informațiilor lipsă sau comunicate incomplet, urmând ca ulterior să transmită Comanda către un Livrator eligibil.

10.3. Livratorul se deplasează la magazinul specificat în Comandă și achiziționează produsul/produsele dorite.

10.4. Produsele sunt achitate direct de Livrator în magazin, acesta introducând valoarea bonului fiscal în Aplicație.

10.5. Livratorul transportă Produsele către Client, încasând contravaloarea acestora în numerar (cash), prin card sau online, în funcție de opțiunea aleasă de Client.

10.6.Ulterior achitării Comenzii de către Client, Livratorul închide Comanda în Aplicație.

11. Condiții speciale aplicabile în cazul selectării opțiunii „Comandă orice”:

11.1. Distanța maximă pentru accesarea magazinelor disponibile în opțiunea „Comandă orice” este de 7 km, respectiv de 3 km în cazul restaurantelor.

11.2. Greutatea maximă admisă este de 100 kg, iar Produsele sunt eligibile doar dacă pot fi transportate într-un autoturism de tip berlină.

11.3. Dispecerul își rezervă dreptul de a anula Comenzile în situația în care magazinele listate în opțiunea „Comandă orice” sunt supraaglomerate, iar durata de livrare ar depăși timpul maxim alocat acestor comenzi.

11.4. Minorii nu pot achiziționa, prin intermediul opțiunii „Comandă orice”, produse din tutun sau alcool.

IV. Achiziția produselor

1. Varianta Livrare la Adresa Indicată de Client

1.1. Prevederi aplicate în cazul în care Clientul alege Varianta Livrare la Adresa Indicată de Client:

1.1.A. Cumpărarea Produselor va fi efectuată de către Livrator, în calitate de mandatar al Clientului, pe baza comenzii plasate de către Client în Bringo potrivit art. 8 de mai sus, iar Livratorul va achita Produsele din resursele proprii ale acestuia.

1.1.B. Achiziționarea Serviciilor de Livrare de către Client se realizează la momentul în care Clientul a lansat comanda Produselor prin Bringo sau Bringo.ro, iar aplicația confirmă preluarea comenzii de către un Livrator.

1.1.C. Bringo va colecta datele relevante privind Clientul şi comanda acestuia, respectiv numărul de telefon sau alte date de identificare a Clientului, precum și tipul de Produs comandat, și va transmite către Livrator datele privind Clientul și comanda acestuia.

1.1.D. Livratorul va lua toate măsurile necesare pentru cumpărarea și livrarea corespunzătoare a Produselor încărcate în Bringo din cadrul unei comenzi lansate și va onora comenzile primite de la Clienți în condițiile prevăzute în Bringo.

1.1.E. În executarea Serviciului de Livrare, Livratorul se va deplasa cu mijloace proprii la Partener, va achiziționa Produsele respectând întocmai comanda Clientului, va achita contravaloarea Produselor cu mijloace financiare proprii, va transporta Produsele păstrând integritatea fizică a acestora, în condițiile de igienă și temperatură optimă pentru a se evita eventuala deteriorare a produselor perisabile.

1.1.F. Livratorul va remite Clientului, împreună cu Produsele, și documentul fiscal emis de Partener, care atesta prețul total al Produselor, prilej cu care va primi contravaloarea acestora.

1.1.G. Livratorul va încasa de la Client și tariful pentru serviciul prestat, prilej cu care Livratorul va emite, va preda Clientului sau va transmite acestuia, în același timp, prin corespondență electronică la adresa de e-mail menționată în contul de Utilizator, un document contabil (chitanță) care să ateste primirea tarifului aferent Serviciului de Livrare.

1.2. Modalitățile de plată disponibile la momentul plasării comenzii:

1.2.A. Plata numerar (la momentul livrării Produselor către Client)

1.2.B. Plata cu cardul prin intermediul unui POS (la momentul livrării Produselor către Client)

1.2.C. Plata online prin intermediul aplicației (la momentul finalizării pregătirii și achitării produselor în magazin)

1.2.D. Plata online prin tichete de masă (la momentul finalizării pregătirii produselor în magazin și înaintea achitării lor la casa de marcat).

1.2.E. Sumele plătite în avans, cu numerar sau prin alte operațiuni cu card sau transfer bancar, de către Livrator pe seama Clientului, în vederea achiziționării de la Partener de Produse, vor fi decontate de Client la momentul recepției Produselor.
De asemenea, Clientul va achita, cu numerar sau prin alte modalități permise de plată (după cum acestea vor fi disponibile în Bringo), contravaloarea Serviciilor de Livrare afișate în Bringo la momentul lansării comenzii.

1.3. Utilizarea metodei de plată online prin tichete de masă

1.3.A. Orice Client care cumpără prin aplicația Bringo poate beneficia de cumpărături online prin tichete de masă.

1.3.B. După efectuarea coșului de cumpărături, în pașii finali premergători plasării comenzii, Clientul va vedea plata prin Tichete de Masă.

1.3.C. Odată apăsat butonul acesta, se va deschide o fereastră în care Clientul își poate alege unul dintre emitentii tichetelor de masă existenți în aplicație.

1.3.D. În acest moment, plata cu tichetele de masă este posibilă de la Pluxee, Edenred și UP România.

1.3.E. Odată selectat emitentul tichetelor (Pluxee, Edenred sau UP România), se va deschide un webview unde Clientul își poate înrola cardul sau se poate autentifica în contul emis de aplicația emitentului.

1.3.F. Clientul trebuie să facă această acțiune o singură dată, comunicarea dintre aplicația Bringo și cea a emițătorului de tichete de masă făcând posibilă salvarea în siguranță a datelor și legarea lor cu contul Clientului.

1.3.G. Datele cardului nu sunt salvate în aplicația Bringo, legătura poate fi realizată prin comunicarea unor chei criptate între aplicații, astfel încât securitatea clienților Bringo să nu poată fi compromisă.

1.3.H. După efectuarea înrolării cardului de tichete de masă, clientul își va putea alege dacă, pentru comanda actuală, va achita contravaloarea întregii comenzi cu tichetele de masă sau va achita o sumă predefinită.

1.3.I. Conform Legii nr. 165/2018, tichetele de masă pot fi folosite doar pentru achiziționarea de produse alimentare.

1.3.J. Orice comandă cu tichetele de masă va trebui să aibă și o metodă alternativă de plată, deoarece transportul și alte suprataxe nu pot fi acoperite cu tichetele de masă. Din această cauză, datorită reglementărilor în vigoare, dar și a altor factori, pot exista comenzi în care costul să fie acoperit doar parțial de valoarea tichetelor de masă.

1.3.K. Clientul este responsabil de acoperirea diferenței valorii comenzii prin una din celelalte trei metode de plată existente: card, cash sau online.

1.3.L. Retragerea costului produselor achitate cu tichetele de masă se face înaintea închiderii comenzii la casa de marcat.

1.3.M. În cazul unor diferențe în defavoarea clientului sau al anulării comenzii, este necesară efectuarea unui ramburs parțial sau total.  Acest ramburs va fi făcut după alertarea Departamentului de Servicii Clienți Bringo, prin contactarea acestuia prin una din metodele disponibile sau prin alertarea livratorului comenzii.

2. Varianta Click & Collect

2.1. În cazul în care Clientul alege Varianta Click & Collect, se aplică următoarele prevederi:

2.1.A. Clientul va datora către magazinul Partenerului atât prețul Produselor comandate, cât și taxa de colectare afișată în aplicația Bringo la momentul plasării de către Client a comenzii (aceasta taxa va fi denumită în continuare “Taxa de Colectare”).

2.1.B. Plata prețului Produselor comandate, a prețului ambalajelor (pungi, sacoșe) în care vor fi plasate Produsele la finalizarea comenzii și a Taxei de Colectare se va efectua de către Client la momentul la care Clientul va ridica din magazin Produsele comandate, astfel cum se menționează în Articolul de mai jos.

2.1.C. Plasarea comenzilor pentru care Clientul alege Opțiunea Click & Collect se va putea efectua zilnic (de luni până duminică) în intervalul orar 08:00 – 18:00. Acest orar poate fi modificat în cazul aplicării unui program special de sărbători.

2.1.D. Ridicarea de către Client a comenzilor pentru care a ales Opțiunea Click & Collect se va putea efectua zilnic (de luni până duminică) în intervalul orar 10:00 – 21:00. Acest orar poate fi modificat în cazul aplicării unui program special de sărbători.

2.2. Procedura Click & Collect:

2.2.A. Clientul alege Opțiunea Click & Collect în aplicația Bringo (mai exact, în aplicația Bringo, Clientul apasă click pe “Ridic comanda de la magazin”).

2.2.B. Magazinul din care Clientul va putea ridica Produsele comandate va fi cel indicat în aplicația Bringo, nu alt magazin ales de Client.

2.2.C. Magazinul care va fi indicat în aplicația Bringo pentru Opțiunea “Click & Collect” va fi acel magazin aflat în proximitatea Clientului, în funcție de adresa pe care Clientul a indicat-o în profilul său de Utilizator din aplicația Bringo.

2.2.D. Clientul alege (în aplicația Bringo) una din următoarele modalități de plată:

· Plata cu cardul prin intermediul unui POS

· Plata în numerar

· Plata cu tichete de masă a produselor alimentare

· Plata cu tichete cadou

2.2.E. Pentru claritate, la acest moment Clientul doar alege modalitatea de plată, însă plata se va efectua de către Client de-abia la momentul la care acesta va ridica din magazin Produsele comandate.

2.2.F. La acest pas, Clientul poate vedea în contul său de Utilizator din aplicația Bringo costul estimativ al comenzii format din:

· “Cost Produse” (adică prețul estimativ al Produselor comandate)

· “Taxa de Colectare”

2.2.G. La acest moment, costul comenzii este unul estimativ intrucat respectivul cost poate varia in functie de:

· Numarul exact de kilograme dintr-un anumit produs care urmează a fi cântărit în magazin (în cazul produselor vândute la kilogram).

· Prețul ambalajelor (pungi, sacoșe) în care vor fi plasate produsele la finalizarea comenzii.

· Faptul că unele dintre produsele comandate de Client nu se mai află în stocul magazinului.

2.2.H. Prin urmare, costul estimativ mentionat mai sus poate sa difere fata de Costul Final al Comenzii.

2.2.I. Costul Final al Comenzii reprezintă acel cost alcătuit din:

· Prețul final al Produselor comandate de Client și aflate în stocul magazinului (inclusiv al Produselor vândute la kilogram care au fost cântărite în magazin de către angajații magazinului).

· Al eventualelor Produse înlocuitoare validate de Client conform prevederilor de mai jos.

· Taxa de Colectare.

· Prețul ambalajelor (pungi, sacoșe) în care vor fi plasate Produsele la finalizarea comenzii.

2.2.J. Comanda plasată de către Client va fi direcționată din aplicația Bringo către magazin.

2.3. Notificări și validarea comenzii

2.3.A. După plasarea Comenzii, Clientul primește o notificare în Aplicația Bringo, prin care i se va confirma că:

· Respectiva Comandă a fost plasată cu success.

· Va primi o notificare cu detaliile de ridicare a Comenzii în momentul în care aceasta este pregătită.

2.3.B. Dacă anumite Produse comandate de Client nu se vor regăsi în Magazin (deci nu vor putea fi livrate către acesta), un angajat al Magazinului (pickerul sau „dispecerul”) va contacta telefonic Clientul (la numărul de telefon indicat de acesta în Aplicația Bringo) pentru a valida Produsele înlocuitoare și Comanda finală.

2.3.C. În urma apelului telefonic menționat la punctul de mai sus, Clientul poate anula comanda sau poate valida comanda.

2.3.D. Validarea comenzii presupune acordul verbal al Clientului cu privire la Produsele comandate, acord verbal exprimat în cadrul apelului telefonic menționat la punctul (2.3.C.) de mai sus.

2.3.E. Anularea comenzii presupune transmiterea de către Client a unui comentariu, în aplicația Bringo, prin care Clientul menționează expres faptul că dorește anularea comenzii.

2.3.F. În momentul în care comanda a fost finalizată, incluzând eventualele Produse înlocuitoare validate de Client, acesta va primi o notificare în aplicația Bringo prin care va fi informat că, din momentul primirii respectivei notificări, Clientul are la dispoziție 3 ore să ridice din magazin Produsele comandate. Totodată, prin respectiva notificare, Clientul va fi informat cu privire la Costul Final al Comenzii.

2.3.G. În cazul în care Clientul nu ridică din magazin Produsele comandate în termenul de 3 ore de la data primirii notificării menționate în paragraful (2.3.F.) de mai sus, comanda va fi considerată anulată.

2.3.H. În acest caz, Clientul va primi o notificare în aplicația Bringo prin care va fi informat că:

· Respectiva comandă a fost anulată.

· Are posibilitatea de a plasa o nouă comandă în aplicația Bringo.

2.4. Ridicarea comenzii în magazine

2.4.A. Clientul ajunge în magazin la biroul „Recepție Clienți” și menționează angajatului de la „Recepție Clienți” că trebuie să ridice o comandă plasată prin aplicația Bringo (mai exact, Clientul va indica numele său și numărul de comandă).

2.4.B. Angajatul de la „Recepție Clienți”:

2.4.B.a.  Transmite către Dispecer datele de identificare ale comenzii Clientului.

2.4.B.b.  Indică Clientului numărul casei de marcat la care acesta trebuie să se deplaseze pentru a achita și a prelua Produsele comandate.

2.4.C. Clientul merge la casa de marcat care i-a fost indicată de către angajatul de la „Recepție Clienți” și își așteaptă rândul în dreptul marcajului, cu respectarea distanței sociale prevăzute în materialele de informare prezente în magazin.

2.4.D. Pickerul aduce la casa de marcat Produsele comandate de Client, iar Clientul achită la casa de marcat Costul Final al Comenzii (astfel cum acesta este definit mai sus).

2.4.E. Plata va putea fi efectuată cu cardul prin intermediul unui POS sau în numerar.

2.4.F. Casierul înmânează Clientului bonul fiscal aferent Costului Final al Comenzii.

2.4.G. În cazul în care Clientul solicită factura, aceasta poate fi obținută de către Client la Punctul de Emitere Facturi din fiecare magazin.

2.4.H. Casierul îl informează pe Clientverificarea Produselor se va realiza după linia caselor și după încasarea Costului Final al Comenzii.

2.4.I. În cazul în care Clientul constată că există diferențe între Produsele din comanda validată și  Produsele care i-au fost predate de Picker, sau în cazul în care Clientul are alte reclamații privind Produsele predate de către Picker, Clientul se va deplasa la „Receptie Clienti” pentru a invoca aceste probleme. În acest caz, un angajat al magazinului se va deplasa la „Receptie Clienti” și va soluționa problemele reclamate de Client.

2.4.J. Un angajat al magazinului bifează în aplicația Bringoa fost ridicată comanda de către Client, face o fotografie a bonului fiscal (aferent Costului Final al Comenzii) și închide comanda în aplicație.

V. Declarațiile livratorului

1. Livratorul Terț declară faptul că are cunoștință și înțelege că are obligația legală de a achita impozitele și taxele aferente veniturilor obținute din prestarea Serviciilor de Livrare către Clienti, se obligă să declare la organele fiscale toate aceste venituri și să își achite, în termenii prevăzuți de lege, taxele și contribuțiile aferente acestora, fiind pe deplin și exclusiv răspunzător pentru orice prejudiciu adus Bringo Magazin și/sau oricăror alți Utilizatori ai Bringo și/sau unor terți în legătură cu încălcarea obligației de mai sus.

2. Livratorul Terț declară pe propria răspundere că îndeplinește condițiile legale, inclusiv deținerea tuturor autorizatiilor și avizelor cerute de lege, dacă este cazul, pentru prestarea Serviciilor de Livrare.

3. Livratorul Terț înțelege că eventualele diferențe apărute în prestarea serviciilor și executarea mandatului privesc exclusiv pe acesta și Client și vor fi rezolvate cu bună credință de către aceștia, fără implicarea Bringo Magazin, care este străin de raportul juridic dintre Livratorul Terț și Client.

4. Livratorul Terț este singurul răspunzător pentru onorarea livrării Produselor comandate de Clienți și pentru conformitatea Produselor furnizate Clienților.

5. Livratorul este singurul răspunzător pentru rezolvarea oricăror reclamații sau probleme sesizate de Clienți în ceea ce privește concordanța Produselor livrate cu Produsele comandate, cu livrarea acestora în termenul stabilit sau în legătură cu orice alte aspecte legate de pregătirea, achiziția Produselor pe seama Clientului și livrarea acestora, după preluarea comenzii ce a fost transmisă în cadrul Bringo.

6. Partenerul este singurul răspunzător față de Clienți și față de Livratori pentru acuratețea și actualitatea informațiilor furnizate Bringo pentru includerea lor în Bringo și pentru orice alte informații furnizate în executarea prezentului Contract.

7. Bringo Magazin nu își asumă nicio obligație de a supraveghea, înregistra sau edita comunicările stabilite între Utilizator, Livratorii și/sau Partener prin intermediul interfeței tehnice de acces a Produselor. Bringo Magazin nu răspunde pentru niciun efect pe care îl poate avea completarea eronată de către Utilizator a datelor care i se solicită.

VI. Livrarea și plata produselor

1. Varianta Click & Collect

1.1. În cazul în care Clientul alege Varianta Click & Collect, livrarea și plata Produselor se vor realiza în conformitate cu prevederile Articolului 3 de mai sus.

2. Varianta Livrare la Adresa Indicată de Client

În cazul în care Clientul alege Varianta Livrare la Adresa Indicată de Client, livrarea și plata Produselor se vor realiza în conformitate cu cele de mai jos:

2.1. Plata online cu cardul

2.1.A. Clientul poate opta pentru această modalitate de plată doar pentru comenzile cu privire la care se menționează în aplicația Bringo că permite plata online cu cardul.

2.1.B. Procesarea plăților online este efectuată de procesatorul de plăți, Bringo Magazin neavând nicio responsabilitate în acest sens.

2.1.C. În cazul în care Clientul optează pentru plata online cu cardul, se vor respecta următorii pași:

· Suma de plată pentru comandă nu va fi retrasă de pe cardul Clientului la momentul plasării comenzii.

· Livratorul va achita Produsele din resursele proprii ale acestuia din urmă, iar apoi va insera în aplicația Bringo respectiva valoare achitată.

· Din momentul în care Livratorul a inserat în aplicația Bringo valoarea comenzii achitate de acesta din urmă, Clientul va putea observa în contul său de Utilizator din aplicația Bringo respectiva valoare și o va putea achita.

· Prețul Produselor (adică valoarea comenzii achitate de Livrator în magazinul Partenerului) și contravaloarea Serviciilor de Livrare trebuie achitate de către Client până la sosirea Livratorului la adresa indicată de Client în vederea livrării comenzii.

· În vederea efectuării plății prețului Produselor și a contravalorii Serviciilor de Livrare, Clientul va introduce datele cardului în pagina de internet a procesatorului de plăți care va fi integrată în aplicația Bringo. Suma va fi retrasă de pe card în momentul validării plății de către procesatorul de plăți.

· Imediat ce plata se realizează, atât Clientul, cât și Livratorul vor primi notificare în aplicația Bringo prin care li se va confirma efectuarea plății.

2.1.D. În cazul în care, pentru o anumită comandă, Clientul nu va putea efectua plata online cu cardul în maniera descrisă mai sus (din cauza unei probleme cu cardul sau cu sistemul procesatorului de plăți), Livratorul are posibilitatea de a schimba direct din aplicația Bringo modalitatea de plată aplicabilă pentru acea comandă.

2.1.E. În cazul în care, pentru o anumită comandă, Clientul nu va mai dori să plătească online, ci va dori să plătească la momentul livrării Produselor (în numerar sau cu cardul prin intermediul unui POS), Livratorul are posibilitatea de a schimba direct din aplicația Bringo modalitatea de plată aplicabilă pentru acea comandă.

2.1.F. La livrarea Produselor, Livratorul va prezenta Clientului documentul fiscal ce atestă valoarea cumpărăturilor (bon fiscal / chitanță / factură fiscală).

2.1.G. În cazul în care prețul Produselor (adică valoarea comenzii achitate de Livrator în magazinul Partenerului) și contravaloarea Serviciilor de Livrare nu vor fi achitate online de către Client până la sosirea Livratorului la adresa indicată de Client în vederea livrării comenzii, și Clientul refuză să plătească respectivele sume în numerar sau cu cardul prin intermediul unui POS la sosirea Livratorului, acesta din urmă nu va livra Clientului Produsele comandate.

2.1.H. Clientul garantează Bringo Magazin că utilizarea mijlocului de plată ales nu încalcă nicio lege aplicabilă.

2.1.I. Bringo Magazin își rezervă dreptul de a suspenda/anula orice comandă/livrare asupra căreia există suspiciuni cu privire la vreo acțiune ilegală sau frauduloasă privind modalitatea de plată.

2.1.J. Bringo Magazin își rezervă dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrările în cazul refuzului efectuării plății de către instituțiile financiar-bancare, fără nicio despăgubire sau notificare față de Client.

2.1.K. Toate informațiile introduse în vederea efectuării unei plăți online (numărul cardului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele Bringo Magazin, ci vor fi procesate exclusiv de către procesatorul de plăți și unitățile bancare emitente ale cardurilor.

2.1.L. Clientul va efectua plata online strict în moneda națională (leu românesc).

2.1.M. Livratorul va lua toate măsurile necesare pentru colectarea, achitarea din surse proprii şi livrarea corespunzătoare a Produselor afişate în aplicația Bringo, în baza mandatului încredințat, respectiv a comenzii făcute de Client și Serviciului de Livrare prestat.

2.1.N. Termenul de livrare a comenzilor poate fi afectat de aspecte care nu se pot gestiona de catre Bringo Magazin: trafic, condiții meteo, eventuale defectiuni ale autoturismului.

2.2. Plata în numerar sau cu cardul prin POS

2.2.A. Plata în numerar sau cu cardul prin POS se efectuează la momentul livrării Produselor către Client.

2.2.B. Livratorul va lua toate măsurile necesare pentru colectarea, achitarea din surse proprii şi livrarea corespunzătoare a Produselor afişate în aplicatia Bringo, in baza mandatului incredintat, respectiv a comenzii facute de Client si Serviciului de Livrare prestat. Termenul de livrare a comenzilor poate fi afectat de aspecte care nu se pot gestiona de catre Bringo Magazin: trafic, conditii meteo, eventuale defectiuni ale autoturismului.

2.2.C. Decontarea contravalorii Produselor se face de Client, cu prilejul recepției Produselor de la Livrator. Clientul va efectua plata în numerar, cu cardul bancar, strict în moneda națională (leu românesc). Livratorul va prezenta Clientului documentul fiscal ce atestă valoarea cumpărăturilor (bon fiscal / chitanță / factură fiscală), iar Clientul va achita contravaloarea înscrisă pe acest document.

2.2.D. In cazul in care Clientul va opta pentru plata cu cardul la terminalul POS pus la dispozitie de catre Livrator, acesta va avea obligatia sa prezinte, pentru plata comenzii si a Serviciului de Livrare prestat, un card bancar valid acceptat de furnizorul serviciilor de plata care pune la dispozitie terminalul POS. În funcție de setările / funcțiile aplicabile fiecărui card bancar în parte, Clientului i se va putea solicita să introducă, pe tastatura terminalului POS, un cod de autorizare a tranzacției (cod PIN). După validarea operațiunii de plată, Clientul va primi la adresa de e-mail indicată de acesta în contul de Utilizator, o chitanță în format electronic care atestă efectuarea transferului bancar.

2.2.E. Bringo Magazin nu solicita direct sau indirect de la Client niciun fel de date bancare, toate aceste date necesare procesarii platii fiind colectate de furnizorul serviciilor de plata care asigura respectarea confidentialitatii datelor astfel colectate.

2.2.F. Clientul este raspunzator pentru pastrarea confidentialitatii datelor bancare (inclusiv a codului PIN aferent cadrului bancar utilizat), Bringo Magazin fiind exonerata de orice raspundere fata de Client in cazul pierderii sau dezvaluirii datelor bancare confidentiale catre persoane neautorizate.

2.2.G. Desi Bringo Magazin pune la dispozitia Clientilor facilitatea de plata printr-un terminal POS, aceasta nu presteaza servicii de plata catre Clienti. Prin urmare, Bringo Magazin nu va fi tinuta raspunzatoare pentru niciun fel de prejudiciu cauzat Clientului ca urmare a eventualelor deficiente de functionare a terminalului POS sau a oricaror alte disfunctionalitati ale serviciului de plata oferit de prestatorul de servicii de plata care impiedica efectuarea platii prin terminalul POS sau procesarea platii efectuate de Client prin intermediul terminalului POS. Pentru evitarea oricaror impedimente privind utilizarea serviciului de plata prin terminalul POS, Clientului i se recomanda sa solicite Livratorului confirmarea privind disponibilitatea terminalului POS.

VII. Răspunderea privind produsele achiziționate

1. Partenerul este singurul răspunzător față de Client cu privire la conformitatea și garanția Produselor achiziționate, cât și cu privire la respectarea tuturor obligatiilor prevăzute în Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Bringo Magazin și Livratorul nu au nicio obligație cu privire la lipsa de conformitate a Produselor achiziționate de Client de la Partener.

2. Partenerul răspunde pentru rezolvarea oricăror reclamaţii sau probleme sesizate de Clienţi privind conformitatea Produselor sau în legătură cu orice alte aspecte legate de vânzarea Produselor, pe baza reclamaţiilor făcute de Client.

3. Bringo Magazin nu își asumă nicio răspundere pentru comandarea de către Clientii minori a unor produse din tutun și băuturi alcoolice. Bringo Magazin și Livratorul Tert își rezervă dreptul de a nu remite Clientilor minori produsele din tutun și băuturile alcoolice comandate de aceștia. În această situație, prepusul Bringo Magazin sau al Livratorului Tert va refuza livrarea acestor produse către Clientii minori și va încasa doar contravaloarea celorlalte produse.

4. De asemenea, pentru motive justificate (de exemplu, în cazul în care Clientul perturba activitatea Bringo Magazin sau manifesta un comportament neadecvat în relația cu Bringo Magazin sau încalcă în orice alt mod prezentele Termene și Condiții), Bringo Magazin își rezervă dreptul de a închide conturile Clientilor și/sau de a refuza livrarea anumitor comenzi. În aceste cazuri, Bringo Magazin va informa Clientul despre această decizie și despre motivul care a dus la luarea deciziei.

5. În cazul în care Clientul constată că există o diferență între Produsele din comanda validată și cea predată de către Livrator, sau în cazul în care Clientul are reclamații privind starea Produselor care i-au fost predate de către Livrator, sau Clientul dorește să returneze anumite produse din comanda, acesta poate depune o sesizare cu privire la comanda prin intermediul unui email la adresa contact@bringo.ro sau prin intermediul aplicației “Bringo” în secțiunea “asistență”.

6. Indiferent de metoda prin care Clientul decide să facă această sesizare, acesta trebuie să trimită informațiile complete despre comanda: Număr Comandă, detaliile despre produsul neconform și poze aferente produselor pentru care dorește returnarea.

7. Clientul poate depune o sesizare în maxim 48 de ore de la data la care a primit comanda, pentru produse neperisabile și maxim o zi în cazul produselor perisabile sau cu durată scurtă de viață.

8. Prin produse perisabile sau cu durată scurtă de viață se numără produsele din categoria legume & fructe & verdeturi, produse de cofetărie, produse lactate, mezeluri și alte produse din carne, respectiv produse care sunt marcate cu o dată de expirare sau necesită condiții specifice de depozitare.

9. După plasarea unei sesizări, Clientul va fi contactat de către echipa Bringo în termen de 24 ore.

10. În urma sesizării, Clientul este responsabil să păstreze produsele pentru care a plasat sesizarea în cele mai bune condiții (ex. pentru produsele perisabile care necesită condiții specifice de depozitare, temperaturi foarte scăzute, acestea trebuie păstrate conform indicatiilor de pe ambalaj) și bonul fiscal aferent comenzii până la soluționarea sesizării.

11. Bringo se angajează să solutioneze orice sesizare, în cel mai scurt timp, însă nu mai târziu de 7 zile lucrătoare de la data primirii lor.

12. Returnarea banilor aferenti produselor preluate de la Client se va face astfel:

12.1. În cazul în care plata comenzii din care fac parte produsele s-a efectuat online, suma de bani va fi restituită în 5 zile lucrătoare maxim, de la soluționarea sesizării, în contul IBAN transmis de Client.

12.2. În cazul în care plata comenzii din care fac parte produsele s-a efectuat cash sau prin POS, suma de bani va fi restituită în maxim 5 zile, de la soluționarea sesizării, în contul IBAN transmis de Client.

VIII. Serviciul de colectare SGR

1. Generalități

1.1. În cazul în care Clientul dorește să plaseze o comandă de Produse din Magazine Carrefour cu Opțiunea de Livrare la Adresa Indicată de Client, înainte de plasarea comenzii, acesta are posibilitatea să solicite și Serviciul de colectare SGR a Ambalajelor SGR, indiferent de locul de unde au fost achiziționate acestea.

1.2. În acest sens, înainte să apese butonul “Plasează comanda”, Clientul va putea să introducă în secțiunea “Colectare ambalaje SGR” numărul de ambalaje pe care dorește să le predea Livratorului.

1.3. Pentru fiecare comandă care se dorește a fi efectuată, Clientul va putea introduce un număr maxim de 20 de ambalaje, cu excepția cazului în care Clientul folosește, prin programul de Loialitate descris în: Termeni și condiții de utilizare a Programului de loialitate Bringo BRINGO, un voucher ce îi oferă posibilitatea de a recicla un număr maxim de 30 de ambalaje în loc de 20.

1.4. Pentru a beneficia de Serviciul de colectare SGR a Ambalajelor SGR, Clientul va plăti, suplimentar taxelor aferente livrării Produselor comandate, și o taxă de colectare, având valoare diferențiată în funcție de numărul Ambalajelor SGR predate de Client Livratorului, după cum urmează:

1.4.A. Pentru un număr de 1 până la 10 ambalaje: Clientul va plăti o taxă fixă de colectare de 1.5 lei.

1.4.B. Pentru un număr de 11 până la 16 ambalaje: Clientul va plăti o taxă fixă de colectare de 2.5 lei.

1.4.C. Pentru un număr de 17 până la 20 ambalaje: Clientul va plăti o taxă fixă de colectare de 3.5 lei.

1.5. Exclusiv la instrucțiunea Partenerului Carrefour, Bringo își rezervă dreptul de a modifica condițiile de furnizare a Serviciului de colectare SGR, inclusiv numărul minim sau maxim de Ambalaje SGR care pot fi colectate de Livratorul Bringo, precum și dreptul de a suspenda, înceta, întrerupe Serviciul de colectare SGR, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare în ziua următoare aducerii la cunoștința publicului a modificărilor intervenite, prin republicarea prezentului set de Termeni și Condiții în formă actualizată în Aplicație sau prin alte mijloace de informare a publicului.

2. Demersuri preliminare pentru predare Ambalaje SGR către Livrator

În scopul predării Ambalajelor SGR către Livrator:

2.1. Clientul trebuie să se asigure că ambalajele îndeplinesc condițiile prevăzute de Legislația Aplicabilă, inclusiv:

2.1.A. Au aplicat marcajul care indică apartenenţa la SGR, respectiv simbolul reprezentativ şi codul de bare prevăzute la art. 24 alin. (1) din HG nr. 1074/2021 și acesta este vizibil ori lizibil;

2.1.B. Sunt returnate întregi și nu sunt degradate sau deformate astfel încât să se poată stabili apartenenţa la SGR;

2.1.C. Sunt golite în întregime de conţinut;

2.1.D. Sunt returnate în termen de maximum 24 de luni de la data publicării pe pagina de internet a administratorului SGR a anunțului privind încetarea introducerii pe piață de către producător a produsului respectiv.

2.2. Clientul trebuie să centralizeze ambalajele într-un sac menajer curat, care să asigure integritatea și trasabilitatea ambalajelor și să sigileze sacul astfel încât să fie evitate orice pierderi de conținut. Clientul se va asigura că sacii nu conțin Ambalaje necorespunzătoare.

2.3. Nu vor fi acceptați: Saci care nu sunt sigilați corespunzător, care prezintă scurgeri sau mirosuri neplăcute, precum și saci care prezintă defecte care ar putea genera pierderi de conținut (zgârieturi, fisuri, etc).

3. Predare Ambalaje SGR către Livrator. Returnare contravaloare garanție legală

3.1. La momentul livrării Produselor comandate, Clientul va preda Livratorului sacii cu Ambalajele SGR. Livratorul va proceda la efectuarea unei verificări vizuale a sacilor predati de Client, în scopul confirmării îndeplinirii condițiilor de mai sus.

3.2. În cazul în care Livratorul apreciază că există indicii cu privire la faptul că în sacii predati de Client nu se regăsesc Ambalaje SGR, în prezența Clientului, acesta va putea desigila sacii pentru a efectua o verificare vizuală și a confirma conținutul sacilor respectivi. În măsura în care se constată faptul că în saci nu se regăsesc Ambalaje SGR, ci orice alt tip de obiecte, Livratorul va refuza preluarea sacilor respectivi, iar Voucherul SGR nu va fi emis.

3.3. În cazul în care Livratorul confirmă faptul că sacii îndeplinesc condițiile de mai sus, va aplica un sticker pe sacii respectivi (care va menționa „Bringo, număr de comandă și număr de ambalaje”) și va consemna în mijloacele online pentru evidențele Carrefour faptul că a preluat Ambalajele SGR de la Client. În acel moment, se va emite automat un Voucher SGR în Aplicația Bringo, echivalent contravalorii garantiei pentru numărul de ambalaje predate Livratorului.

3.4. Voucherul SGR va fi vizibil în contul Clientului din Aplicația Bringo, în Secțiunea “Coduri Promo” în maxim 30 de minute. Pentru orice întrebări sau sesizări, clienții pot scrie Departamentului de Relații Clienți Bringo la adresa de email contact@bringo.ro sau prin chat-ul din aplicația Bringo.

3.5. Din momentul predării Ambalajelor SGR Livratorului, Clientul renunță în mod expres la orice drepturi asupra acestora și nu va ridica nicio pretenție legată de proprietatea asupra Ambalajelor SGR.

3.6. Periodic, Bringo va putea efectua verificări suplimentare cu privire la colectările de la anumiti Clienti pentru care în timp se constată că există diferențe între numărul de Ambalaje SGR declarat ca fiind predat Livratorului și numărul de Ambalaje SGR predate efectiv. În cazul în care aceste diferențe se confirmă, Bringo își rezervă dreptul de a limita accesarea serviciului de colectare SGR prin intermediul Aplicației Bringo pentru Clientii respectivi.

4. Voucherul SGR

4.1. Voucherul SGR emis în Contul Clientului din Aplicația Bringo va putea fi utilizat de către Client exclusiv pentru efectuarea altor comenzi prin intermediul Bringo din Magazinele Carrefour, în termen de 12 luni de la emiterea acestuia.

4.2. Voucherul SGR nu va putea fi preschimbat în numerar. De asemenea, Clientii nu pot solicita contravaloarea Voucherului SGR în numerar sau prin transfer bancar.

4.3. La următoarea comandă, în secțiunea “Modalități de plată”, Clientul va putea selecta ca opțiune de plată “Vouchere ambalaje SGR”, unde va vedea soldul disponibil pentru aceste vouchere. Valoarea voucherelor se cumulează automat, adică dacă are 2 vouchere, unul de 10 și unul de 15 RON, Clientul va vedea totalul, adică un sold de 25 RON, și poate utiliza doar în întregime soldul disponibil, dacă optează pentru această metodă de plată.

4.4. În cazul în care, la efectuarea unei noi comenzi, Clientul întâmpină dificultăți la aplicarea Voucherului SGR, acesta va contacta Echipa de Relații Clienți Bringo la adresa de email contact@bringo.ro sau prin chat-ul din aplicația Bringo.

5. Predarea Ambalajelor SGR la Punctele de returnare

5.1. Ulterior preluării sacilor de la Client, Livratorul va proteja Ambalajele SGR preluate împotriva oricăror deteriorări, furt și alte situații similare și va fi răspunzător pentru toate prejudiciile cauzate Carrefour în legătură cu acestea până când Ambalajele SGR sunt predate la punctele de returnare menționate mai jos.

5.2. Livratorul va transporta cu mașina personală ambalajele colectate, nu mai mult de 90 de ambalaje odată, la punctele de returnare special desemnate de fiecare hipermarket Carrefour, în termen de maxim 48 de ore de la preluarea sacilor de la Client.

5.3. La punctul de returnare, Livratorul va preda sacii preluați de la Client în zona special desemnată de fiecare magazin hipermarket Carrefour. În acest sens, Livratorul va desigila sacii preluați și va preda ambalajele în două recipiente separate: unul pentru PET-uri și unul pentru sticle și doze. Ambalajele aduse de Livratori se vor depozita separat, astfel încât să nu se amestece cu alte ambalaje aduse la Receptie Clienti. De asemenea, Livratorul va consemna într-un centralizator numărul de comandă și numărul de ambalaje de fiecare fel. Livratorul se va asigura că predă toți sacii preluați de la Client, Bringo rămânând deplin răspunzător față de Carrefour pentru acest aspect.

6. Manipularea Ambalajelor SGR la Punctele de returnare

6.1. După desigilarea și predarea conținutului sacilor de către Livrator, în scopul identificării și sortării Ambalajelor SGR, inclusiv prin eliminarea oricăror Ambalaje necorespunzătoare, angajații Carrefour vor proceda la returnarea Ambalajelor SGR prin intermediul echipamentului automat de preluare (RVM) deținut conform Legislației Aplicabile. Ambalajele necorespunzătoare vor fi depozitate conform procedurilor obișnuite, în vederea colectării selective și apoi predate către operatorii cu care Carrefour are contracte privind colectarea și ridicarea deșeurilor din ambalaje.

IX. Regulamentul privind serviciile digitale

1. Regulamentul (UE) 2022/2065 al Parlamentului European și al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o Piață Unică pentru Serviciile Digitale și de modificare a Directivei 2000/31/CE (Regulamentul privind serviciile digitale, DSA) a intrat în vigoare pe 16 noiembrie 2022.

2. Regulamentul stabilește un nou set de reguli ce fac parte din Strategia digitală europeană și urmărește să creeze un mediu digital mai sigur atât pentru utilizatori, cât și pentru întreprinderi.

3. În conformitate cu prevederile art. 24 alin. 2 din DSA, „până la 17 februarie 2023 și, ulterior, cel puțin o dată la șase luni, furnizorii de platforme online publică, pentru fiecare platformă online sau motor de căutare online, într-o secțiune accesibilă publicului a interfeței lor online, informații privind numărul mediu lunar de destinatari activi ai serviciului din Uniune…”.

4. Astfel, pentru perioada 01.08.2022 – 31.01.2023, BRINGO MAGAZIN SRL raportează o medie de 168.500 utilizatori activi.

X. Limite de acces și utilizare a Bringo

1. Utilizatorul va folosi pentru accesarea și utilizarea Bringo propriile sale echipamente, sisteme și programe (Smartphone, Tableta, PC, conexiune Internet, browser etc.).

2. Deși Bringo Magazin a depus eforturi pentru asigurarea accesibilității și utilizării interfetei tehnice online a informațiilor aferente Bringo, Bringo Magazin nu răspunde pentru compatibilitatea Echipamentelor Informatice, sistemelor sau programelor folosite de Utilizator cu interfața tehnică a Bringo pentru accesarea/furnizarea online a ofertelor.

3. Utilizatorul nu poate copia, publica, descărca, transmite, vinde, utiliza în aplicații sau proiecte proprii sau ale unor terți, nici intermedia sau înstrăina în niciun mod materialele (texte, imagini, secvențe video sau audio etc.) publicate în Bringo, fără acordul prealabil scris al Bringo Magazin.

4. În utilizarea Bringo și/sau pentru contractarea ofertelor din Bringo, Utilizatorul este de acord să nu:

4.1. Utilizeze Bringo pentru a trimite junk e-mail, spam, mesaje în lanț, scheme piramidale sau orice alte mesaje nesolicitate, comerciale sau în alt mod;

4.2. Afișeze, transmită, publice, distribuie sau difuzeze materiale sau informații care sunt defăimătoare, ilegale, obscene, indecente, amenințătoare, abuzive, de hărțuire sau ilegale;

4.3. Afișeze, transmită, publice, distribuie sau difuzeze materiale sau informații care ar putea incita la discriminare, ură sau violență față de orice persoană sau un grup, pe criterii de rasă, religie, handicap, naționalitate sau în alt mod ilegal;

4.4. Amenințe, abuzeze, perturbe sau să încalce în orice mod drepturile legale (inclusiv drepturile la intimitate) ale altor persoane;

4.5. Utilizeze orice informații sau materiale în orice manieră care încalca un drept de autor, brevet, marcă comercială sau alt drept de proprietate ale oricarei persoane;

4.6. Să incarce fisiere care contin un virus, viermi, troieni sau date corupte care pot afecta funcționarea calculatorului sau a proprietății altuia;

4.7. Colecteze sau stocheze informații personale despre alte persoane, inclusiv adrese de e-mail;

4.8. Facă reclamă sau să ofere cumpărarea sau vânzarea de bunuri sau servicii în orice scop comercial, cu excepția cazului în care mijlocul de comunicare pus la dispoziție de Site permite în mod specific astfel de comunicări și numai pentru categoria de servicii și/sau bunuri prevăzută explicit;

4.9. Să se prezinte ca având o altă identitate în scopul de a înșela ori induce în eroare alte persoane;

4.10.  Încalce legile sau regulamentele în vigoare;

4.11. Acceseze/utilizeze Site-ul/ofertele în orice mod care ar putea dezactiva, suprasolicita sau afecta Site-ul/contractarea ori derularea ofertelor sau care ar duce la interferența cu altă parte care utilizează și beneficiază de Site/oferte;

4.12.  Afișeze, transmită, publice, distribuie sau difuzeze materiale sau informații pe care nu are dreptul de a le transmite potrivit legii sau unui contract ori unei relații contractuale sau fiduciare (de mandat), cum ar fi informații privilegiate sau informații confidențiale dezvăluite în cursul raporturilor de muncă sau al executării unui acord de confidențialitate;

4.13.  Altereze rezultatele de evaluare ori sistemul de evaluare a oferanților/Utilizatorilor prin autoevaluare sau alte procedee cu efect similar, precum evaluarea pozitivă a unui ofertant cu care aveți relații de rudenie, afiliere sau altele care presupun o decizie interesată;

4.14.  Încerce să obțină acces neautorizat la oricare dintre oferte, alte conturi, sisteme de computere sau rețele conectate la Bringo/oferte prin hacking, spargere de parolă sau prin orice alte mijloace.

5. Orice încălcare a acestor limitări poate duce la blocarea accesului la Bringo a Utilizatorului și/sau la suspendarea contului de Utilizator, precum și, după caz, la sesizarea organelor în drept pentru aplicarea sancțiunilor contravenționale sau penale. Aceleași prevederi se aplică și tentativei.

XI. Înregistrarea utilizatorului

1. În cazul în care interfața tehnică prin care se comanda Produse solicită Utilizatorului să se înscrie, respectiv să își creeze un cont, Utilizatorului i se va cere să finalizeze procesul de înregistrare prin furnizarea unor informații și înregistrarea unui nume de utilizator și/sau alte informații pentru utilizarea interfeței tehnice a Bringo și achiziționarea de Produse. Utilizatorul este responsabil pentru realitatea informațiilor furnizate la înregistrare, precum și pentru păstrarea confidențialității datelor și informațiilor transmise acestuia pentru achiziționarea efectivă a Produselor.

2. În niciun caz Bringo Magazin, sau orice entități asociate cu Bringo Magazin nu vor fi răspunzătoare pentru nici un fel de pierderi directe sau indirecte aferente și pentru nici un fel de daune care ar rezulta din divulgarea de către Utilizator a datelor și informațiilor furnizate pentru achiziționarea efectivă a Produselor.

3. Înregistrarea contului de Utilizator al Utilizatorului în vederea comandării de Produse poate fi amânată sau refuzată atunci când nu sunt furnizate informațiile necesare solicitate, precum și atunci când Utilizatorul are o situație care generează un conflict de interese incompatibil cu oferta Partenerilor, cu securitatea proiectului Bringo sau cu activitatea Bringo Magazin și/sau a oricărei entități asociate cu aceasta.

4. Bringo Magazin sau orice entitate asociată nu are nicio obligație de a monitoriza activitatea de mandatare a Livratorului Tert și procesul de contractare a Produselor, dar are dreptul de a revizui datele, informațiile și materialele postate în cadrul Bringo prin orice mijloc de comunicare și de a îndepărta, discreționar, orice fel de materiale sau date care încalcă condițiile de acces și utilizare a Bringo sau care este, în opinia Bringo Magazin, inacceptabil.

XII. Beneficii persoane încadrate în grad de handicap

1. Pentru a beneficia de transport gratuit, clienții trebuie să îndeplinească următoarele criterii:

1.1. Să aibă vârsta de peste 18 ani;

1.2. Să fie cetățeni români sau cetățeni străini, rezidenți în România sau cu domiciliul ori reședința, chiar și temporară, în România;

1.3. Să dețină un certificat valabil de încadrare în grad de handicap (permanent sau temporar);

1.4. Să fie tutori ai unei persoane cetățean român sau cetățean străin, rezidentă în România sau cu domiciliul ori reședința, chiar și temporară, în România, care deține un certificat valabil de încadrare în grad de handicap;

2. Să transmită către Bringo Magazin, la adresa contact@bringo.ro, consimțământul explicit cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal privind sănătatea, în scopul acordării transportului gratuit:

2.1. O copie a certificatului de încadrare în grad de handicap;

2.2. Numărul de telefon folosit pentru comenzi în aplicația Bringo;

3. În baza certificatului de încadrare în grad de handicap, Bringo Magazin emite un voucher de transport gratuit personalizat care se transmite Clientului pe email.

4. Voucherele emise vor avea perioada de valabilitate egală cu valabilitatea certificatului de încadrare în grad de handicap.

5. Clienții eligibili vor putea folosi voucherul la toate cumpărăturile realizate prin Bringo Magazin, după cum urmează:

5.1. În cazul persoanelor cu certificat de handicap permanent – voucherul poate fi utilizat pentru plasarea unui număr de maxim 60 comenzi/an, cu condiția ca valoarea unei comenzi/cos de cumpărături să fie de minim 150 lei.

5.2. În cazul persoanelor cu certificat de handicap temporar – voucherul poate fi utilizat pentru plasarea unui număr de maxim 5 livrări gratuite/lună, cu condiția ca valoarea unei comenzi/cos de cumpărături să fie de minim 150 lei și până la momentul expirării certificatului de handicap.

5.3. În cazul descoperirii situației în care un voucher a fost distribuit și altor persoane decât Utilizatorului căruia i-a fost emis voucherul menționat la punctul XII.3. de mai sus, Bringo Magazin își rezervă dreptul de a bloca utilizarea voucherului pentru a limita folosirea acestuia de către alte persoane.

5.4. În eventualitatea unei dispute asupra distribuirii voucherului de transport gratuit sau a suspiciunii de fraudă asupra vreunui participant, decizia societății Bringo Magazin este definitivă.

XIII. Conținut furnizat de utilizatori

1. Bringo Magazin poate, în mod discreționar, să permită periodic Utilizatorilor să transmită, să încarce, publice sau să pună la dispoziția Bringo Magazin, prin intermediul Serviciilor, conținut și informații în format foto/video, media, text (inclusiv sub forma comentariilor și opiniilor despre Servicii, solicitărilor unor cereri de asistență, comunicarilor cu Livratorii) („Conținut Furnizat de Utilizatori”).

2. Prin punerea la dispoziție a Conținutului Furnizat de Utilizatori, Utilizatorul acordă Bringo Magazin o licență valabilă la nivel mondial, perpetuă, transferabilă, cu titlu gratuit, cu drept de sublicențiere, de a utiliza, copia, modifica, crea opere derivate, distribui, afișa public, reprezenta public și a exploata în orice alt mod Conținutul Furnizat de Utilizator în toate formatele și pe toate canalele de distribuție cunoscute în prezent sau create în viitor.

3. Utilizatorul declară și garantează următoarele:

3.1. este proprietarul unic și exclusiv al întregului Conținut Furnizat de Utilizator, sau deține toate drepturile, licențele, acordurile și autorizațiile necesare pentru a acorda Bringo Magazin licența de mai sus;

3.2. nici Conținutul Furnizat de Utilizator, nici transmiterea, încărcarea, publicarea sau furnizarea acestuia, nici utilizarea de către Bringo Magazin a respectivului conținut conform acestui contract nu va constitui încălcarea, însușirea ilegală sau nerespectarea drepturilor de proprietate sau de proprietate intelectuală ale unui terț, sau a drepturilor de publicitate sau confidențialitate ale unui terț, nici nu va duce la încălcarea vreunei legi sau reglementări aplicabile.

4. Utilizatorul se obligă să nu transmită Conținut Furnizat de Utilizator cu caracter denigrator, calomnios, care incită la ură, violent, obscen, pornografic, ilegal sau jignitor, după cum stabilește Bringo Magazin la latitudinea sa exclusivă, indiferent dacă respectivul material este protejat prin lege sau nu. Bringo Magazin are posibilitatea, dar nu și obligația, de a examina, monitoriza sau șterge Conținutul Furnizat de Utilizatori, la latitudinea exclusivă a Bringo, în orice moment, indiferent de motiv, fără notificare prealabilă.

XIV. Legături către site-uri ale unor terțe părti

1. Bringo poate include legături (link-uri) către site-uri ale unor terțe părți care sunt controlate și întreținute de către alte persoane. Orice legătură către/la alte site-uri nu reprezintă o aprobare a acestora, iar Utilizatorul declară că este de acord ca Bringo Magazin, și oricare dintre entitățile asociate cu Bringo Magazin, inclusiv orice angajat, director sau administrator al lor, nu va fi ținut răspunzător pentru conținutul sau disponibilitatea oricăruia dintre respectivele site-uri.

XV. Declinarea și limitarea răspunderii

1. Utilizarea Bringo se face în condițiile prezente și „CA ATARE”, respectiv „ASA CUM ESTE DISPONIBIL”, fără nicio reprezentare sau aprobare și fără vreo garanție, fie ea expresă sau implicită, exceptând reprezentările referitoare la plăți făcute de Utilizator prin intermediul Bringo.

2. Bringo Magazin și entitățile asociate cu Bringo Magazin, inclusiv orice angajat, director sau administrator, nu vor fi răspunzători pentru nicio pierdere directă, indirectă sau aferentă și pentru niciun fel de prejudicii (inclusiv, fără a se limita la: pierderea afacerii sau oportunității, pierderea de date, venituri sau profituri de orice fel) decurgând din sau în legătură cu utilizarea Bringo, sau furnizarea oricăror Servicii.

3. Bringo Magazin nu declară și nu oferă nicio garanțieBringo va răspunde așteptărilor Utilizatorului altfel decât s-a prevăzut explicit, sau că vor îndeplini anumite cerințe, și nici că funcționalitatea Bringo va fi neîntreruptă sau fără erori, că defectele vor fi corectate sau că proiectul, produsele din cadrul proiectului sau serverul care le face disponibile sunt lipsite de viruși informatici sau orice alte elemente care pot afecta sistemele cu care interacționează direct sau indirect.

4. Bringo Magazin și/sau entitățile asociate cu Bringo își rezervă dreptul de a refuza Utilizatorului oricând accesul la aplicația Bringo și de a nu răspunde pentru utilizarea neautorizată/frauduloasă a Bringo.

5. Bringo Magazin și/sau entitățile asociate cu Bringo își rezervă dreptul de a refuza sau de a elimina imagini sau texte postate în Bringo ori transmise prin mijloacele de comunicare și/sau de utilizare a ofertelor.

XVI. Despăgubiri

1. Prin utilizarea Bringo, respectiv a interfeței tehnice de contractare a Produselor, Utilizatorul își exprimă acordul să despăgubească și să exonereze de răspundere Bringo Magazin și/sau entitățile asociate cu Bringo Magazin, inclusiv orice angajat, director sau administrator al lor, în legătură cu orice încălcare a acestui Contract săvârșită de Utilizator, precum și în legătură cu orice pretenție sau cerere împotriva Bringo Magazin și/sau a oricăror firme asociate cu Bringo Magazin, inclusiv a angajaților, directorilor sau administratorilor acestora, făcută de către o terță parte și care decurge din utilizarea neconformă de către Utilizator a Bringo și/sau din transmiterea oricărui element de conținut prin intermediul Bringo, incluzând, fără limitare, toate cererile, acțiunile, procedurile, pierderile, daunele-interese, costurile, cheltuielile (inclusiv costurile rezonabile și cheltuieli legale), indiferent cum sunt suferite sau suportate de către Bringo Magazin și/sau de către entitățile asociate cu Bringo.

XVII. Drepturi de autor, proprietatea intelectuală

1. Bringo Magazin deține drepturile de autor și toate celelalte drepturi de proprietate intelectuală cu privire la Bringo, inclusiv cu privire la conținutul Bringo și/sau programele de calculator asociate Bringo, iar Partenerii, Clienții și Livratorii nu vor disputa sau contesta, direct sau indirect, în timpul desfășurării relațiilor contractuale și după încetarea Contractului, oricare din aceste drepturi ale Bringo Magazin și/sau afiliaților acestuia, și nici validitatea acestora.

2. În vederea îndeplinirii obligațiilor acestora ce derivă din Contract, Partenerii, Clienții și Livratorii vor folosi drepturile de proprietate intelectuală ale Bringo Magazin și/sau ale afiliaților săi deținute asupra Bringo și/sau asupra materialelor cu privire la Bringo în limitele obiectului acestui Contract.

3. Partenerii, Clienții și Livratorii nu vor reproduce, copia, duplica și/sau utiliza (altfel decât este prevăzut în acest Contract) programul de calculator Bringo și nicio parte a Bringo, ori mărcile deținute de Bringo Magazin și/sau de orice afiliat al său fără consimțământul Bringo Magazin exprimat în scris.

4. Partenerul, Clientul sau Livratorul nu va înregistra la nicio instituție/autoritate/organism național sau internațional, în mod direct sau indirect, sub nicio circumstanță, fără aprobarea expresă prealabilă a Bringo Magazin, mărci, denumiri, domenii de internet, firme, logo-uri, drepturi de autor sau orice alte drepturi de proprietate intelectuală, precum și orice alte derivate ale acestora deținute de Bringo Magazin și/sau oricare afiliat al Bringo Magazin. Această obligație este esențială, astfel încât, în caz de încălcare a acesteia de către un Partener, Client sau Livrator, partea care a încălcat această obligație va transfera sau cesiona imediat către Bringo Magazin drepturile derivate din această înregistrare și va plăti eventualele daune cauzate Bringo Magazin. Numele produselor, brandurile, logourile, siglele și numele de companii sunt mărci înregistrate ale deținătorilor respectivi.

5. Dreptul Partenerilor, Clienților și Livratorilor de a folosi mărcile, simbolurile, programul de calculator ale Bringo Magazin (conform celor prevăzute în mod expres în acest Contract) va înceta imediat la încetarea, din orice motiv, a acestui Contract.

XVIII. Nulitate

1. Dacă oricare dintre clauzele acestui Contract va fi declarată de o instanță competentă ca invalidă, ilegală sau inaplicabilă, respectiva clauză (orice termen/condiție) va fi înlăturată, iar restul clauzelor (termenilor și condițiilor) vor rămâne în vigoare, continuând să producă efecte, fiind obligatorii și executorii. În cazul unei astfel de nulități, clauzele, termenii și/sau condițiile anulate vor fi înlocuite cu alții adecvați în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data la care hotărârea judecătorească de declarare a nulității produce efecte juridice.

XIX. Legea aplicabilă și instanța de judecată.

1. Acest Contract va fi guvernat și interpretat în conformitate cu legile din România, iar orice dispute sau litigii dintre părți în legătură cu acesta vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul social al Bringo Magazin.

XX. Modificarea și actualizarea termenilor și condițiilor

1. Bringo Magazin își rezervă dreptul de a modifica periodic acest Contract, precum și orice alți termeni și condiții speciale afișate în Bringo. Modificările vor intra în vigoare în momentul în care Bringo Magazin publică respectivele condiții actualizate, sau când publică politicile modificate sau condițiile suplimentare în secțiunile aferente Serviciului relevant pentru care acestea sunt aplicabile. Accesarea sau utilizarea în continuare a Serviciilor după respectiva publicare constituie acordul Utilizatorului de a respecta condițiile modificate.

XXI. Termeni și condiții de utilizare a programului de loialtitate

1. Prevederi generale

1.1. Prin intermediul programului de loialitate „Bringo YOU” („Programul” sau „Bringo You”), BRINGO MAGAZIN SRL, cu sediul social în București, Sector 2, Str. Mihai Eminescu, Nr. 108-112, Etaj 5, având Număr de înregistrare la Registrul Comerțului J201601375240 și Cod de identificare fiscală RO 36649034 („Bringo”), oferă posibilitatea clienților săi eligibili de a accesa o serie de facilități oferite participanților la Program („Beneficiile”).

1.2. Beneficiile includ: transmiterea de comunicări comerciale în legătură cu Programul, conținând informații/oferte privind produsele comercializate pe site sau alte comunicări comerciale similare; reduceri și alte promoții la achiziția de produse oferite spre vânzare în magazinele terților listați pe platforma Bringo; participarea la loterii promoționale și alte concursuri cu premii; participarea la diverse sondaje de opinii, cu sau fără premii.

1.3. Acest set special de Termeni și Condiții („T&C Bringo You”) guvernează raporturile juridice dintre Bringo și Clienții eligibili care aderă la Program.

1.4. CU EXCEPȚIA ASPECTELOR SPECIAL REGLEMENTATE PRIN ACEST SET DE TERMENE ȘI CONDIȚII “Bringo You”, RAPORTURILE CONTRACTUALE ȘI ORICE ALTE DREPTURI ȘI OBLIGAȚII DINTRE DVS., ÎN CALITATE DE CLIENT AL SOCIETĂȚII, ȘI BRINGO SUNT GUVERNATE DE TERMENII ȘI CONDIȚIILE APLICABILE APLICAȚIEI/SITE-ULUI („T&C GENERALE”) PRECUM ȘI, DUPĂ CAZ, DE ORICARE ALTE SETURI DE TERMENI ȘI CONDIȚII SPECIAL APLICABILE / RAPORTURI JURIDICE CU SOCIETATEA.

1.5. Exceptând situațiile în care termenii sunt definiți expres în cadrul acestui T&C Bringo You, sau dacă din context nu reiese altfel, termenii cu majuscule din cuprinsul acestui set de T&C Bringo You vor avea sensul prevăzut în T&C Generale.

2. Condițiile și procedura de înrolare în Program

2.1. Înrolarea în Program este gratuită și voluntară. Înrolarea se poate realiza prin intermediul aplicației Bringo („Aplicația”) și/sau paginii de internet www.bringo.ro („Site-ul”).

2.2. În situația în care înrolarea în Program se realizează prin intermediul www.bringo.ro („Site-ul”), pentru a utiliza toate beneficiile Programului Bringo You este necesară descărcarea aplicației Bringo, disponibilă pentru orice tip de telefon mobil.

2.3. Pot deveni participanți la Program Clienții Societății („Clienții Participanți”) care: 

2.3.A. au calitatea de consumatori, respectiv sunt persoane fizice care acționează în scopuri din afara activității lor profesionale; și

2.3.B. au vârsta de peste 18 ani și capacitate de exercițiu deplină; și

2.3.C. au un singur cont de Client activ creat în Aplicație și / sau Site, sau, cel târziu la momentul înrolării în Program, își creează un singur cont de Client în condițiile prevăzute în T&C Generale; și

2.3.D. parcurg procedura de înrolare în Program conform pașilor și mecanismelor disponibile în Aplicație / Site.

2.4. Prin acceptarea T&C Bringo You și participarea la Program, Clientul Participant declară și garantează că:

2.4.A.  toate informațiile furnizate sunt complete, adevărate și exacte și că le va menține actualizate pe durata deținerii calității de Client Participant;

2.4.B.  înțelege și este de acord că înscrierea în Program este permisă unei singure persoane deținând la un moment dat un singur cont de Client activ creat în Aplicație și / sau Site;

2.4.C.  înțelege și este de acord că, pe lângă prevederile din T&C Bringo You, anumite raporturi comerciale pot fi guvernate de reguli speciale, inclusiv sub aspectul condițiilor de participare și/sau premiere. Orice astfel de reguli vor fi publicate separat;

2.4.D.  categoriile de Clienți Participanți (beneficiari ai Programului Bringo You), precum și tipul, durata și valoarea acestora pentru fiecare Client Participant vor fi stabilite unilateral de către Bringo;

2.5. Societatea poate, în mod unilateral, să modifice, suplimenteze și să îmbunătățească periodic Programul și/sau opțiunile puse la dispoziție prin intermediul Programului.

2.6. Societatea poate adăuga sau elimina funcționalități ori funcții ale Programului, sau poate limita aplicabilitatea Programului. Spre exemplu, Bringo poate interzice sau limita participarea la Program a unuia sau mai multora dintre magazinele terților listați pe platforma Bringo, anunțând aceasta prin afișare în incinta Magazinelor, în Aplicație sau pe Site (după caz).

2.7. Clientul Participant nu are dreptul să dezvăluie Codul Digital niciunui terț, inclusiv prin publicarea sau distribuirea lui prin orice mijloace de comunicare electronică (e.g. MMS, e-mail, servicii de mesagerie instantanee) și/sau prin postarea și/sau distribuirea în mediul online (e.g. rețele de socializare personale și/sau profesionale, rețele de distribuire a materialelor foto-video, rețele și pagini web de file sharing de orice natură etc.).

3. Beneficii Bringo You în aplicație și site:

3.1. Punctele Bringo You – Clientul Participant are posibilitatea să acumuleze și să utilizeze puncte Bringo You în contul său Bringo You. Pentru a putea acumula puncte Bringo You, Clientului Participant care efectuează cumpărături din aplicația Bringo, codul digital îi este preluat automat.

3.2. Promoții - Clientul Participant poate beneficia de promoții lunare cu reduceri și puncte Bringo You, reduceri zilnice sau vouchere care pot fi activate cu un număr prestabilit de puncte Bringo You.

3.3. Oferte parteneri - Clientul Participant are posibilitatea de a debloca Oferte la parteneri externi cu un număr predefinit de puncte Bringo You. Ofertele sunt actualizate continuu și reprezintă reduceri la serviciile partenerilor.

3.4. Donații către ONG-uri

Clientul Participant are posibilitatea de a dona punctele Bringo You acumulate către cauze sociale care se regăsesc în subsecțiunea „Faptele tale bune”.

4. Utilizarea Codului Digital

4.1. În baza Codului Digital emis, Clienții Participanți pot primi puncte pe coșul de cumpărături, pot accesa diverse promoții sau beneficia de Vouchere valabile, active la momentul efectuării cumpărăturilor.

4.2. În cazul cumpărăturilor din aplicație și/sau website, Codul Digital este preluat automat în pagina de finalizare a comenzii online astfel încât Clientul Participant să poată accesa promoțiile și/sau Voucherele active pe contul său, în condițiile aplicabile fiecărui beneficiu.

5. Puncte Bringo You

5.1. Înrolarea în Program permite Clientului Participant să acumuleze Puncte Bringo You („Puncte Bringo You”) ce vor fi asociate contului său. Tipul, numărul, valabilitatea, condițiile de colectare și de folosire a acestor Puncte Bringo You pot fi modificate oricând de către Bringo pe durata valabilității Programului. Bringo nu va fi responsabilă pentru folosirea neadecvată (de ex., activarea eronată a unui beneficiu) de către Clientul Participant sau pentru neutilizarea Punctelor Bringo You într-o anumită perioadă comunicată în prealabil Clienților Participanți.

5.2. Punctele Bringo You acumulate se pot vizualiza în aplicația Bringo, secțiunea Bringo You.

5.3. Acumularea Punctelor Bringo You se face la fiecare achiziție de produse în Magazinele terților listați pe platforma Bringo.

6. Acordarea Punctelor Bringo You

6.1. Acordarea Punctelor Bringo You la achiziția de produse se face cu respectarea următoarelor reguli:

6.1.A. Orice achiziție în valoare de cel puțin 100 Lei (TVA inclus) reprezintă 2 Puncte de Loialitate, acordate după atingerea pragului de 100 Lei;

6.1.B. Punctele Bringo You se acordă în limita achizițiilor de produse în valoare egală sau mai mare de 650 lei (TVA inclus) înscrise pe un singur bon de cumpărături, adică un maxim de 13 Puncte de Loialitate.

7. Modalitatea de acordare a Punctelor Bringo You

7.1. Pentru evitarea oricărui dubiu, prezentăm mai jos modalitatea de acordare a Punctelor Bringo You:

Valoare achiziții / Acțiune

Număr Puncte Bringo You acordate

Prima achiziție

2 Puncte

A treia comandă plasată într-o lună calendaristică

2 Puncte

Finalizarea unei comenzi în maxim 72 de ore

2 Puncte

100 – 149,99 Lei (TVA inclus)

2 Puncte

150 – 199,99 Lei (TVA inclus)

3 Puncte

200 – 249,99 Lei (TVA inclus)

4 Puncte

250 – 299,99 Lei (TVA inclus)

5 Puncte

300 – 349,99 Lei (TVA inclus)

6 Puncte

350 – 399,99 Lei (TVA inclus)

7 Puncte

400 – 449,99 Lei (TVA inclus)

8 Puncte

450 – 499,99 Lei (TVA inclus)

9 Puncte

500 – 549,99 Lei (TVA inclus)

10 Puncte

550 - 599,99 Lei (TVA inclus)

11 Puncte

600 – 649,99 Lei (TVA inclus)       

 

650 – 699,99 Lei (TVA inclus)

                    

>700  Lei (TVA inclus)

 

Utilizare opțiunii SGR

12 Puncte

 

13 Puncte

 

13 Puncte

 

4 Puncte

Utilizare opțiunii Livrare planificată

2 Puncte

Utilizare opțiunii Bringo Mall

2 Puncte

Completarea datei nașterii

10 Puncte

Opțiunea de recomandă un prieten

10 Puncte*

7.2. *Utilizatorii care invită un prieten primesc 10 puncte în momentul în care prietenul invitat plasează prima comandă în Bringo.

7.3. Un Client Participant poate acumula și folosi un număr nelimitat de Puncte Bringo You. Punctele Bringo You acumulate și neutilizate expiră și vor fi anulate la 31 decembrie  2025.

7.4. Pentru evitarea oricărui dubiu, Punctele Bringo You acumulate pe parcursul anului 2025 nu se reportează pentru următorul an. Primul termen de valabilitate a Punctelor de Loialitate începe să curgă de la data de 06.05.2025 și va expira la 31 decembrie 2025, ora 23:59.

8. Punctele Bringo You pot fi folosite:

8.1. pentru activarea de reduceri la comenzile, livrările și în cadrul programului SGR din Bringo You;

8.2. pentru a le dona către o cauză nobilă;

8.3. pentru discounturi pe site-urile partenerilor;

8.4. Clienții Participanți sunt singurii responsabili pentru modul în care sunt utilizate Punctele Bringo You. Bringo nu își asumă nicio răspundere în cazul în care Clientul Participant preschimbă Punctele Bringo You în mod eronat în contul său (indiferent că este vorba de omisiune, neglijență sau culpă proprie).

8.5. Bringo are dreptul (iar nu obligația) să corecteze tranzacțiile eronate efectuate cu Punctele Bringo You (de ex., Puncte Bringo You acordate sau retrase în mod eronat) contabilizate în contul Clientului Participant în condițiile acestui set de T&C. De asemenea, Bringo poate retrage unilateral Punctele Bringo You obținute în mod fraudulos sau cu încălcarea acestui set de T&C.

9. Vouchere

9.1. Clientul Participant are posibilitatea să folosească Punctele Bringo You pentru generarea de vouchere în Aplicație / Site. Voucherele pot fi de mai multe tipuri, cu diferite valabilități, specificații și reguli de utilizare individuale, indicate în detaliu pentru fiecare tip de Voucher.

9.2. Clientul Participant poate genera mai multe Vouchere, însă nu mai mult de unul – două pentru fiecare campanie activă în parte, indiferent de tipul de Voucher, prin preschimbarea unui număr predefinit de Puncte Bringo You din contul său. Fiecare Voucher poate fi generat o singură dată și are aplicabilitate unică.

9.3. Voucherele pot fi folosite imediat după generare sau în oricare alt moment în limita valabilității lor. După utilizarea voucherelor, Clientul Participant poate genera noi vouchere din aceleași campanii active.

9.4. Pentru generarea lor, voucherele pot fi accesate din pagina de start a Aplicației Programului de Loialitate, accesibilă din meniul din bara de jos a aplicației sau din secțiunea „Bringo You”.

9.5. Vizualizarea voucherelor achiziționate/folosite se poate face în secțiunea „Contul meu” din pagina principală a programului de loialitate, în aplicație sau pe site.

10. Donații

10.1. Clientul Participant are posibilitatea de a dona un număr de Puncte Bringo You pentru a susține una sau mai multe cauze prezentate în Aplicație (e.g., susținerea unor cazuri sociale, culturale, de mediu etc.). Participarea Clienților Participanți la astfel de campanii se va face în condițiile impuse prin acest set de T&C. Clienții participanți pot dona puncte direct din pagina de start, secțiunea „Faptele tale bune”.

10.2. Societatea, împreună cu anumite ONG-uri partenere, va duce la îndeplinire activitățile de donație pentru care Clientul Participant și-a exprimat interesul și îl va informa pe acesta, la încheierea campaniei, despre activitățile desfășurate, dacă Clientul Participant a consimțit la primirea de comunicări comerciale.

10.3. Bringo va acționa în nume propriu, iar activitățile desfășurate nu vor fi considerate ca făcând obiectul unui mandat acordat de către Clientul Participant și nu poate fi ținută responsabilă de către acesta pentru modul în care decide să-și îndeplinească obligațiile asumate în derularea campaniilor de donații.

10.4. Punctele donate de către Clientul Participant pentru una sau mai multe cauze susținute de Bringo și prezentate în Aplicație nu vor putea fi anulate sau restituite.

11. Prelucrarea datelor cu caracter personal

11.1. Detaliile privind modul de prelucrare a datelor cu caracter personal în contextul Programului sunt descrise în Politica de Confidențialitate aplicabilă Programului.

12. Prevederi finale

12.1. Societatea își rezervă dreptul de a actualiza periodic acest set de T&C. Clienții Participanți vor fi notificați cu privire la operarea unor actualizări / modificări în acest set de T&C și li se va solicita să își exprime acordul cu privire la termenii și condițiile actualizate. Refuzul de a accepta setul de T&C actualizat va atrage încetarea acordului cu Societatea, iar Clienții Participanți nu vor mai putea utiliza Programul.

12.2. Clienții Participanți nu pot cesiona drepturile și obligațiile din acest set de T&C (sau orice parte a acestora) fără acordul scris al Societății. Societatea poate cesiona drepturile și obligațiile din acest set de T&C cu informarea prealabilă a Clientului Participant respectiv.

12.3. În caz de discrepanțe între acest set de T&C și termenii și condițiile specifice aplicabile opțiunilor și beneficiilor aferente Programului (e.g. termenii și condițiile specifice aplicabile Experiențelor), termenii și condițiile specifice vor prevala.

12.4. Nu se renunță la niciun drept și nu se admite nicio încălcare decât dacă respectiva renunțare sau respectivul acord este făcut / făcut în scris și semnat / semnat de către partea despre care se pretinde că a renunțat sau și-a dat acordul. Niciun acord din partea oricăreia dintre părți cu privire la o încălcare și nicio renunțare la o încălcare de către cealaltă parte, în mod expres sau implicit, nu va constitui acordul cu privire la, renunțarea la, sau admiterea oricărei alte încălcări sau a oricărei încălcări ulterioare.